Quooker zeepdispenser defect

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijscamp
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-09 15:55
Helaas is het hendeltje van onze Quooker zeepdispenser na 6 jaar gebruik 'afgebroken'. Hij zit nog wel vast, maar wijst nu dus naar beneden.
Is hier iemand die dit eerder heeft gehad? Zover ik kan vinden kun je deze niet zo demonteren dat je alleen het hendeltje kunt vervangen, maar voordat ik een geheel nieuwe bestel wil ik wel echt zeker zijn dat er geen andere oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...] maar voordat ik een geheel nieuwe bestel wil ik wel echt zeker zijn dat er geen andere oplossing is.
Neem sowieso even contact op met de klantenservice.

Heb je ook foto's? "Quooker" is een merk. Ze hebben ook nog eens verschillende type zeepdispensers. Dus wat meer info zou handig zijn. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijscamp
Inderdaad wat summiere informatie, excuses!
Het gaat om een Quooker Nordic zeeppomp in de Steel afwerking (type NZPSTL).
De klantenservice waar wij onze keuken hebben gekocht (van Wanrooy uit Waardenburg) al gesproken, maar kwam er al snel achter dat de 2 jaar garantie al een tijdje voorbij is.

Nu kom ik er ook nog eens achter dat precies de afwerking (finish) die wij hebben bijna overal is uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:15
Contact opnemen met Quooker. Mijn ervaring met hun is erg goed. Ze zijn coulant en meedenkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas12
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi,

Heb je ondertussen al een oplossing gevonden? Helaas bij ons ook gebeurt bij hetzelfde type na 8 jaar. Vind een nieuwe kopen erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Zandhaas12 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:27:
Hi,

Heb je ondertussen al een oplossing gevonden? Helaas bij ons ook gebeurt bij hetzelfde type na 8 jaar. Vind een nieuwe kopen erg duur.
Verwacht je na 8 jaar nog garantie? Ik denk dat of quooker langs mag komen (€€€) of er een nieuwe komt (€€€). Een handige knutselhack kan soms, maar zonder foto's wordt dat lastiger.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijscamp
Helaas alleen korting gekregen op een vervanging voor de zeeppomp via Quooker. Op verschillende websites kon ik ze alsnog voordeliger vinden...
Pagina: 1