Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooddp
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 04-08-2024
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooddp
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 04-08-2024
Het geheugengebruik van apps wordt aangegeven als meer dan 50 GB. Als ik al het geheugengebruik van de afzonderlijke apps optel wordt er minder dan 20 GB gebruikt.
GSM is Galaxy A52

Hoe kom er achter wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je bedoelt de opslag (storage), geloof ik. Met 'geheugen' wordt meestal het werkgeheugen bedoeld. ;)

Anyway, ik vind de app "DiskUsage" (Open Source, te installeren via F-Droid of hier te downloaden (selecteer de APK van Version 5.0-alpha1) altijd erg prettig om dieper in de storage te duiken. Je kunt dan aan de blokgrootte al zien welke directory de meeste ruimte inneemt.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 04-08-2024 23:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
cooddp schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 23:31:
Het geheugengebruik van apps wordt aangegeven als meer dan 50 GB. Als ik al het geheugengebruik van de afzonderlijke apps optel wordt er minder dan 20 GB gebruikt.
GSM is Galaxy A52

Hoe kom er achter wat het probleem is.
Welkom op Tweakers. De vragen die in eerste instantie er staan, staan er natuurlijk niet voor niks ;) We verwachten van onze users iets meer eigen inzet dan op andere fora. Dus wat heb je zelf al geprobeerd om tot een oplossing te komen? Heb je zelf als gezocht naar een oplossing? Post screenshots ter verduidelijking. Etc. Succes.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis