Zo; maar eens een boos emailtje naar KPN gestuurd:
---------
Ik kan sinds een aantal dagen geen belangrijke SMS berichten meer ontvangen die via internet worden verstuurd. Ik heb onlangs vernomen dat KPN de SMS berichten die via Internet worden verstuurd blokeert.
Nu vraag ik mij af waarom ik abonnements geld betaal als de beloofde service (het gebruik maken van uw netwerk) toch niet worden nageleefd, daarom eis ik dat deze service weer wordt hersteld! Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik genoodzaakt om mijn mobielabonnement bij u te stoppen, eveneens mijn vaste telefoon aansluiting. Tevens denk ik dat vele mijn voorbeeld zullen volgen!
U mag best weten dat ik dit ronduit ongehoord vind. Ik betaal abonnements kosten om gebruik te maken van uw mobiele netwerk, welke richtig dit uitgaat maakt geen ene fluit uit! Dit gaat U alleen maar geld kosten dan dat het U op zal brengen, dit door het stoppen van een abonnement.
Als U mij wilt bellen dan is dit NIET mogenlijk omdat ik door uw toedracht een prepay SIM-kaart moet gebruiken van een concurrent van U en dus het KPN kaartje ter rusten heb moeten leggen.
Mvg,
J de Jong
----------
Beetje opgeblazen, maar wel leuk

kijken wat ze doen..
Ik wilde mijn abonnement toch al stopzetten.