Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN & MTN sms

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij wil ik iedereen met een KPN abbo oproepen een storing te melden bij de KPN dat hij geen sms jes meer binnen krijgt van het internet

Heb het zelf net ook gedaan en ze wisten van nix

mischien helpt het om die blokade ongedaan te maken :+

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Op dinsdag 11 september 2001 13:34 schreef Bar72 het volgende:
Hierbij wil ik iedereen met een KPN abbo oproepen een storing te melden bij de KPN dat hij geen sms jes meer binnen krijgt van het internet

Heb het zelf net ook gedaan en ze wisten van nix

mischien helpt het om die blokade ongedaan te maken :+
MTNSMS laat geen berichten meer door voor mensen met KPN , hier heeft KPN zelf voor gezorgt, omdat KPN er zo zelf nix aan verdient. ;(

dus geen mtnsms meer voor KPN mensen. echt wel balen

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm.. ik heb mijn KPN nummer (06-23) meegenomen naar Ben.. zal ik ook wel nix meer kunnen ontvangen dus :( (ookal duurt het ws toch niet lang meer voordat Ben het zelf ook gaat blokkeren).

Verwijderd

Topicstarter
ja maar door de help desk te overspoelen met klachten hoop ik dat ze hem weer open zetten voor sms jes

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 15:56
Ben benieuwd hoe lang de rest nu nog wacht.. Ik ontvang al een tijdje niet meer -> Dutchtone.. :( Balen.

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 15:56
Op dinsdag 11 september 2001 13:43 schreef Bar72 het volgende:
ja maar door de help desk te overspoelen met klachten hoop ik dat ze hem weer open zetten voor sms jes
Dat kan je wel vergeten hoor.. Daar maken ze geen probleem van. Ik neem aan dat KPN het geld wat ze op deze manier 'mislopen' op het moment hard kan gebruiken.

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

ICQ SMS werkt dus ook niet meer :(

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Verwijderd

Topicstarter
ja maar er zijn nu genoeg andere die wel werken en daar zit hem nu de fout in
en als de helpdesk te druk word kost het ze ook geld vandaar

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Ik ben van KPN naar Libertel Vodafone gegaan, dus ik denk dat ik ook niks meer kan ontvangen :(

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 19:33
Op dinsdag 11 september 2001 13:50 schreef Eguan het volgende:
Ik ben van KPN naar Libertel Vodafone gegaan, dus ik denk dat ik ook niks meer kan ontvangen :(
libertel doet et bij mij nog wel :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

ik vind het vreemd... nee, ze verdienen er nix aan als iemand een sms'je krijgt verstuurd van mtnsms... maar ze verdienen er wel weer aan als er dan wat teruggestuurd wordt... ik denk dat ze dit nog best eens minder kan gaan opleveren eigenlijk...

btw, ze verdienen er toch ook nix aan als ik met een Dutchtone-phone naar KPN-foons ga sms'en of wel?

Verwijderd

Dat bepaalde diensten nog wel werken komt omdat hier overeenkomsten mee zijn afgesloten en aangezien MTN ( zuid afrika dus ook airborn die de sms afhandeling voor ICQ verzorgt) hier niets voor voelt is deze gewoon geblokeerd. B

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 11:00

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 11 september 2001 14:11 schreef TrashNSk8 het volgende:

btw, ze verdienen er toch ook nix aan als ik met een Dutchtone-phone naar KPN-foons ga sms'en of wel?
Eigenlijk wel ja :(
Die gasten naaien ons hier allemaal flink. Van jouw sms kosten gaat een deel naar de provider van de ontvangende telefoon...
Waarom denk je anders dat het zo duur is? De kosten van een sms berichtje zijn misschien 5 cent (en dat is hoog in geschat) maar ja, ze moeten hier overal winst op maken :(

Verwijderd

Ik ga echt niet m'n provider betalen om een sms-bericht te
versturen... :(
Van dit soort praktijken :r ik echt... natuurlijk gaat het
slecht met KPN, maar hier verlies je errug veel goodwill mee! :(

En ICQ werkt nu ook niet meer, dus zal het wel weer een
andere internetdienst moeten worden, maar dat zal wel weer
geld gaan kosten... :(

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41

uibeltje

Idiotheque

waar werkt sms naar KPN nog wel goed mee?
mtnsms niet. mijn hi-smsjes via hi.nl zitten er al op... maar welke werkt echt goed?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 september 2001 13:39 schreef Bigs het volgende:
Hmm.. ik heb mijn KPN nummer (06-23) meegenomen naar Ben.. zal ik ook wel nix meer kunnen ontvangen dus :( (ookal duurt het ws toch niet lang meer voordat Ben het zelf ook gaat blokkeren).
Ben gaat nog lang niet blokkeren, want Ben is de enige die inziet dat wanneer je een smsje van het internet ontvagngt dat je er best wel eens eentje terug zou kunnen sturen. :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 23:07 schreef T het volgende:

Ben gaat nog lang niet blokkeren, want Ben is de enige die inziet dat wanneer je een smsje van het internet ontvagngt dat je er best wel eens eentje terug zou kunnen sturen. :)
Maar ben schijnt bijna faillit te zijn dus...

• Krypt
  • Laatst online: 18-11 20:07
Zo; maar eens een boos emailtje naar KPN gestuurd:
---------
Ik kan sinds een aantal dagen geen belangrijke SMS berichten meer ontvangen die via internet worden verstuurd. Ik heb onlangs vernomen dat KPN de SMS berichten die via Internet worden verstuurd blokeert.

Nu vraag ik mij af waarom ik abonnements geld betaal als de beloofde service (het gebruik maken van uw netwerk) toch niet worden nageleefd, daarom eis ik dat deze service weer wordt hersteld! Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik genoodzaakt om mijn mobielabonnement bij u te stoppen, eveneens mijn vaste telefoon aansluiting. Tevens denk ik dat vele mijn voorbeeld zullen volgen!

U mag best weten dat ik dit ronduit ongehoord vind. Ik betaal abonnements kosten om gebruik te maken van uw mobiele netwerk, welke richtig dit uitgaat maakt geen ene fluit uit! Dit gaat U alleen maar geld kosten dan dat het U op zal brengen, dit door het stoppen van een abonnement.

Als U mij wilt bellen dan is dit NIET mogenlijk omdat ik door uw toedracht een prepay SIM-kaart moet gebruiken van een concurrent van U en dus het KPN kaartje ter rusten heb moeten leggen.

Mvg,
J de Jong
----------

Beetje opgeblazen, maar wel leuk :D kijken wat ze doen..
Ik wilde mijn abonnement toch al stopzetten.

Pvouput live

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 14:27 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Ik ga echt niet m'n provider betalen om een sms-bericht te
versturen... :(
Van dit soort praktijken :r ik echt... natuurlijk gaat het
slecht met KPN, maar hier verlies je errug veel goodwill mee! :(

En ICQ werkt nu ook niet meer, dus zal het wel weer een
andere internetdienst moeten worden, maar dat zal wel weer
geld gaan kosten... :(
dit heeft nix met kpn te maken. De providers maken onderlinge afspraken om te gaan betalen voor sms verkeer over hun netwerk. Dus als d een sms stuurt aan k dasn moet d betalen voor het smsje. Tot nu toe is dit nog niet zo..

Via gratis providers gaat dit idee dan mis. Daarom worden ze geblokkeerd.
Beetje opgeblazen, maar wel leuk :D kijken wat ze doen..
Ik wilde mijn abonnement toch al stopzetten.
ze doen dus niks. Hoogstens een korte uitleg.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

als ik via MTN een sms'je stuur naar een KPN 06 nummer, stuurt diegene terug via zijn mobiel, dan verdient de kpn er wel geld aan..... tsjah, kpn heb geld nodig dus verzinnen ze deze crap

Elect a clown, expect a circus.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 11 september 2001 22:01 schreef uibeltje het volgende:
waar werkt sms naar KPN nog wel goed mee?
mtnsms niet. mijn hi-smsjes via hi.nl zitten er al op... maar welke werkt echt goed?
HotSMS.com werkt nog prima. :)

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 16:24

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Ik snap niet dat de opta hier niets over gezegd heeft. Ik heb er iig nog niets over gehoord. Je betaalt (in mijn geval dan) abonnementsgeld om het KPN mobiele netwerk te mogen gebruiken en dan kappen ze het af omdat ze vinden dat ze er te weinig mee verdienen... :(

[3d1t]
Zojuist een mailtje naar de opta gestuurd:
Kunnen providers (KPN & Dutchtone) het zomaar maken om SMS-jes te weren die vanaf een bepaald land / nummer vandaan komen, met het idee in het achterhoofd dat ze niets verdienen aan die sms-jes.
Ik betaal namelijk gewoon abonnementskosten per maand en ik vind het daarom ook een beetje belachelijk eerlijk gezegd.
[/3d1t]

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

ik ga is ff kijken of het bij mij nog wel werkt, heb namelijk ook mijn nummer van KPN meegenomen naar Telfort

Greets

Verwijderd

bah naaistreeeeeeeeeeeek ik wil sms godvr

Verwijderd

Dit is meer een zaak voor de consumentenbond dan de opta.

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 17:40 schreef jd_dnc het volgende:
ik ga is ff kijken of het bij mij nog wel werkt, heb namelijk ook mijn nummer van KPN meegenomen naar Telfort
Denk het niet.. ik heb nu Dutchtone, maar met een Ben-nummer en ik ontvang de berichten nog gewoon >:). ICQ zegt netjes 'received by Ben (NL)' (oid)

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 20:06 schreef JoBBeR het volgende:

[..]

Denk het niet.. ik heb nu Dutchtone, maar met een Ben-nummer en ik ontvang de berichten nog gewoon >:). ICQ zegt netjes 'received by Ben (NL)' (oid)
Maar KPN ontvangt ze dus niet :r
Trouwens, hier op school is mtnsms.com geblokkeerd...
over :r gesproken... :(

Verwijderd

het komt allemaal door de grootheidswaanzin van de KPN!
Ik studeer economie en we hebben het hier al uitgebreid over gehad. Als KPN de thuismarkt niet naar de achtergrond had geschoven en overal in Europa en zelfs in de VS allianties had proberen te krijgen, was de KPN nog een sterke en daadkrachtige onderneming. |:(

Helaas hebben ze voor ettelijke miljarden een UTMS frequentie gekocht. Om mee te kunnen gaan met andere europese telecom bedrijven. My ass KPN

denk liever aan de mensen in het land van herkomst!
zodra je die mensen vergeet, gaat het fout! (zie fokker, DAF, etc etc!!!)

Die gasten bij de PTT zijn echt dom bezig!

• Gman
  • Laatst online: 03-11 21:14
en het verotte is dat ze denken dat wij als consument ook nog eens vet gaan betalen om gebruik te maken van die UMTS diensten.

Nou ik denk het toch écht niet hoor!

• Elvhenk
  • Laatst online: 01:33

Elvhenk

Madam Mikmak

Bah, wat weer een K-streek van de K-PN... :(

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 12:24
Hm! ;-)
http://www.detelefoongids.nl/sendsms.html