Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
beuh... uit het plaatje kan ik niet echt opmaken wat je bedoelt met 90 graden molexen...Op dinsdag 11 september 2001 13:33 schreef Kroetsjov het volgende:
Ik lees ook regelmatig op het hardforum; daar heb ik al een aantal maal gezien dat er 90-graden molexen zijn (zie plaatje hieronder), weet iemand of die dingen in Nederland te krijgen zijn? Scheelt een berg chaos namelijk
[afbeelding]
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Uhm, deze molexen kun je gewoon bij de elecboer weghalen. Bij mij zaten ze al standaard aan mijn voeding, scheelt inderdaad een hoop..
Denk dat je toch gewoon bij de elektronica zaak moet zoeken ofzo. Ik wil ze eigenlijk ook wel.. kun je mooi mee ordenen.
Dat die stroomstekkers niet in een hele bocht naar binnen gaan, maar strak langs het apparaat lopen toch?Op dinsdag 11 september 2001 13:36 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
beuh... uit het plaatje kan ik niet echt opmaken wat je bedoelt met 90 graden molexen...
Y'24

als ze gewoon bij de electronicazaak te halen zijn ... heeft Conrad ze bijv? zo ja, weet iemand een bestelnummer?
waarom conrad?? a. tis duurder. b. je betaald verzendkosten. c. de electroboer in de buurt zal dit vast ookwel hebben.Op dinsdag 11 september 2001 13:46 schreef Kroetsjov het volgende:
't is geloof ik al duidelijk... maar ja, heb net een tekeningetje gemaakt (en nu zal ik 't posten ook
)
[afbeelding]
als ze gewoon bij de electronicazaak te halen zijn ... heeft Conrad ze bijv? zo ja, weet iemand een bestelnummer?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ik moet toch nog ff langs voor schakelaartjes
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
is idd wel een pak praktischer, post je een berichtje als je ze ergens gevonden hebt?
ten eerste ben ik luiwaarom conrad?? a. tis duurder. b. je betaald verzendkosten. c. de electroboer in de buurt zal dit vast ookwel hebben.
ik vroeg het me af omdat ik volgens mij nog nooit (hier op tweakers) die dingen heb gezien; ik neem aan als ze makkelijk te verkrijgen zijn er al wel een aantal mensen die dingen gebruiken
Dissection ... wanneer ga je langs S&B? laat het even weten plz als ze ze hebben (moet toevallig ook van 't weekend in Den Haag zijnIk gaat wel ff informeren bij Stuut&Bruin !!
Ik moet toch nog ff langs voor schakelaartjes
Verwijderd
Ik ga morgen wel !!
Als ik meer weet post ik het wel !!
Verwijderd
Ik woon in Gouda ...ik heb ze je koopt ze gewoon los voor op een kabel te klicken waar woon je je kunt ze zo hebben !
maaruh, waar heb jij ze gekocht?
Verwijderd
ik woon in roermondOp woensdag 12 september 2001 00:00 schreef Kroetsjov het volgende:
[..]
Ik woon in Gouda ...
maaruh, waar heb jij ze gekocht?
verkopen ze gewoon bij de electro boer molex voor op een kabel er bij te pluggen volgens hem werkrn perfect je hebt gewoone en een voor op het eind.
roermond is net te ver weg voor een paar molexjesverkopen ze gewoon bij de electro boer molex voor op een kabel er bij te pluggen volgens hem werkrn perfect je hebt gewoone en een voor op het eind.
ik zal binnenkort wel 's kijken of er makkelijk aan te komen is (heb helaas weinig tijd
ik neem aan dat die dingen behoorlijk stevig zitten; dan kan je toch die bovenste connector er gewoon afknippen?
PlaatjeOp dinsdag 11 september 2001 22:04 schreef Toxic049 het volgende:
ik heb ze je koopt ze gewoon los voor op een kabel te klicken waar woon je je kunt ze zo hebben !
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik kreeg toevallig gister een grote Conrad gids in de bus; maar daar staan ze volgens mij niet in
Verwijderd
En Toxic049, had je toevallig al een plaatje van degene die jij had? En hoeveel kosten ze?
Kewl, kan je d'r voor ons ook een paar regelen?Op maandag 24 september 2001 12:01 schreef Brazza het volgende:
ik heb ze gevonden op me werk
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik heb een ouwe compaq voeding en daar hangt er ook 1tje (ja maar eenOp maandag 24 september 2001 12:56 schreef Kroetsjov het volgende:
Zeker in een Compaq server?
lijkt mij dus een oud speeltje zeg maar
Ik woon ook in GoudaOp woensdag 12 september 2001 23:12 schreef Kroetsjov het volgende:
[..]
roermond is net te ver weg voor een paar molexjes
ik zal binnenkort wel 's kijken of er makkelijk aan te komen is (heb helaas weinig tijd)
ik neem aan dat die dingen behoorlijk stevig zitten; dan kan je toch die bovenste connector er gewoon afknippen?
Heb nog niet gekeken bij Radio Shack; maar als ze ze bij S&B niet hebben is de kans erg klein bij Radio ShackIk woon ook in Gouda Hebben ze die niet bij de Radio Shack ?
't is zo klote dat die zaak midden in de stad zit ...
Ik vind ze echter niet op velleman site
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd