90-graden molexen

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik lees ook regelmatig op het hardforum; daar heb ik al een aantal maal gezien dat er 90-graden molexen zijn (zie plaatje hieronder), weet iemand of die dingen in Nederland te krijgen zijn? Scheelt een berg chaos namelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.onlink.net/houseofrage/newgutsmolex.jpg

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 13:33 schreef Kroetsjov het volgende:
Ik lees ook regelmatig op het hardforum; daar heb ik al een aantal maal gezien dat er 90-graden molexen zijn (zie plaatje hieronder), weet iemand of die dingen in Nederland te krijgen zijn? Scheelt een berg chaos namelijk :)

[afbeelding]
beuh... uit het plaatje kan ik niet echt opmaken wat je bedoelt met 90 graden molexen... :?

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
ik zal wel ff painten wat ik bedoel ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• AttiX
  • Laatst online: 15:41
Ik snap je wel.. Je bedoelt molexen die onder een hoek van 90 graden zijn bevestigd aan de draadjes, in plaats van dat ze in het verlengde zitten van de draadjes..

Uhm, deze molexen kun je gewoon bij de elecboer weghalen. Bij mij zaten ze al standaard aan mijn voeding, scheelt inderdaad een hoop..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat onderste stekkertje is haaks, draden staan daar in een hoek van 90 graden op. Die stekkers midden in de kabel heb ik ook wel eens in een Dell gezien volgens mij.
Denk dat je toch gewoon bij de elektronica zaak moet zoeken ofzo. Ik wil ze eigenlijk ook wel.. kun je mooi mee ordenen.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

RvV

Op dinsdag 11 september 2001 13:36 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

beuh... uit het plaatje kan ik niet echt opmaken wat je bedoelt met 90 graden molexen... :?
Dat die stroomstekkers niet in een hele bocht naar binnen gaan, maar strak langs het apparaat lopen toch?

Y'24

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
't is geloof ik al duidelijk :) ... maar ja, heb net een tekeningetje gemaakt (en nu zal ik 't posten ook >:))

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eel/got/90gradenmolex.gif

als ze gewoon bij de electronicazaak te halen zijn ... heeft Conrad ze bijv? zo ja, weet iemand een bestelnummer?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 11 september 2001 13:46 schreef Kroetsjov het volgende:
't is geloof ik al duidelijk :) ... maar ja, heb net een tekeningetje gemaakt (en nu zal ik 't posten ook >:))

[afbeelding]

als ze gewoon bij de electronicazaak te halen zijn ... heeft Conrad ze bijv? zo ja, weet iemand een bestelnummer?
waarom conrad?? a. tis duurder. b. je betaald verzendkosten. c. de electroboer in de buurt zal dit vast ookwel hebben.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik gaat wel ff informeren bij Stuut&Bruin !!
Ik moet toch nog ff langs voor schakelaartjes :P

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

beters die dingen wil ik ook!!

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

owkeej, zo dus... zeg dat dan ;)

is idd wel een pak praktischer, post je een berichtje als je ze ergens gevonden hebt?

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
waarom conrad?? a. tis duurder. b. je betaald verzendkosten. c. de electroboer in de buurt zal dit vast ookwel hebben.
ten eerste ben ik lui :Z :P
ik vroeg het me af omdat ik volgens mij nog nooit (hier op tweakers) die dingen heb gezien; ik neem aan als ze makkelijk te verkrijgen zijn er al wel een aantal mensen die dingen gebruiken
Ik gaat wel ff informeren bij Stuut&Bruin !!
Ik moet toch nog ff langs voor schakelaartjes
Dissection ... wanneer ga je langs S&B? laat het even weten plz als ze ze hebben (moet toevallig ook van 't weekend in Den Haag zijn :)

Verwijderd

Ik wou vandaag gaan !! Maar de tijd was te krap !!
Ik ga morgen wel !!
Als ik meer weet post ik het wel !!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50

Predator

Suffers from split brain

lijkt me wel een stuk handiger.
Aangezien bijna alles wat een molex gebruikt in hetzelfde rack onder elkaar hangt spaar je veel plaats uit.
Tzou handig zijn als een voeding die zelfs al standaard heeft

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

ik heb ze je koopt ze gewoon los voor op een kabel te klicken waar woon je je kunt ze zo hebben !

Verwijderd

En hebben ze daar dan ook contra's van?

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
ik heb ze je koopt ze gewoon los voor op een kabel te klicken waar woon je je kunt ze zo hebben !
Ik woon in Gouda ...

maaruh, waar heb jij ze gekocht?

Verwijderd

Ik wil ook hebben !!

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 00:00 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Ik woon in Gouda ...

maaruh, waar heb jij ze gekocht?
ik woon in roermond

verkopen ze gewoon bij de electro boer molex voor op een kabel er bij te pluggen volgens hem werkrn perfect je hebt gewoone en een voor op het eind.

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
verkopen ze gewoon bij de electro boer molex voor op een kabel er bij te pluggen volgens hem werkrn perfect je hebt gewoone en een voor op het eind.
roermond is net te ver weg voor een paar molexjes >:)

ik zal binnenkort wel 's kijken of er makkelijk aan te komen is (heb helaas weinig tijd :()

ik neem aan dat die dingen behoorlijk stevig zitten; dan kan je toch die bovenste connector er gewoon afknippen?

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 11 september 2001 22:04 schreef Toxic049 het volgende:
Plaatje :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

zo dat is makkelijk wist niet dat die dingen bestonden. Ga er gelijk een paar halen bij stuut morgen.

:) leer iedere dag weer wat nieuws op GoT :)

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
laat ons even weten of S&B die dingen ook werkelijk verkoopt

Ik kreeg toevallig gister een grote Conrad gids in de bus; maar daar staan ze volgens mij niet in :(

Verwijderd

Ik ben maar ff zo vrij geweest om bij Stuut&Bruijn te vragen, en helaas nee, ze hadden ze niet... :'(

En Toxic049, had je toevallig al een plaatje van degene die jij had? En hoeveel kosten ze?

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

ik heb ze gevonden op me werk *D

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Zeker in een Compaq server?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Nog een vraag. Die molexen komen uit je voeding, dus ga je solderen ofzow :? Anders de meeste van de voeding eraf doen?

• Demo
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 24 september 2001 12:01 schreef Brazza het volgende:
ik heb ze gevonden op me werk *D
Kewl, kan je d'r voor ons ook een paar regelen? >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 12:56 schreef Kroetsjov het volgende:
Zeker in een Compaq server?
ik heb een ouwe compaq voeding en daar hangt er ook 1tje (ja maar een :( ) in :)

lijkt mij dus een oud speeltje zeg maar :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op woensdag 12 september 2001 23:12 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

roermond is net te ver weg voor een paar molexjes >:)

ik zal binnenkort wel 's kijken of er makkelijk aan te komen is (heb helaas weinig tijd :()

ik neem aan dat die dingen behoorlijk stevig zitten; dan kan je toch die bovenste connector er gewoon afknippen?
Ik woon ook in Gouda :) Hebben ze die niet bij de Radio Shack ?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

Epsilon

dan ga je toch ff kijken :)

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
scheelt een hoop airflow >:) nice pic

• Kroetsjov
  • Niet online
(overleden)
Ik woon ook in Gouda Hebben ze die niet bij de Radio Shack ?
Heb nog niet gekeken bij Radio Shack; maar als ze ze bij S&B niet hebben is de kans erg klein bij Radio Shack :(

't is zo klote dat die zaak midden in de stad zit ... :r

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
In de betere electroshop zouden ze wel te koop moeten zijn, niet?

Ik vind ze echter niet op velleman site

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

ik heb alleen 1 met 3 stekkers eraan, dus }:O het maar

Verwijderd

Hmmz, elektronica boer in Tongelre (Eindhoven) die heeft ze zo liggen, heb er laatst een stel gehaald, alleen wel expensive... :'(
Pagina: 1