Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy face
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 11-08-2024
Mijn vraag:
ik heb vanmiddag een tablet gekocht bij de supermarkt van het merk Denver. Hij stond ingesteld op Pools ( waarschijnlijk eerder door Poolse aangeschaft en hebben het later teruggebracht naar de winkel) en heb het te weten resetten naar het Nederlands. Echter blijft het eigenaarsaccount van de Poolse erin staan. Ik kan dus niet met mijn eigen Google account inloggen en loop hierop vast. Wie heeft voor mij de tip om dit te verwijderen. Ik heb al gegoogled middels bypass om dit te omzeilen maar vind dit een beetje tricky en kom er eerlijk gezegd ook niet helemaal uit.

Wie kan mij helpen hiermee. Ik heb geen zin om naar een telefoonwinkel te gaan en daarvoor € 35,= te betalen. Dit moet toch ook anders kunnen?

Ik hoor het graag 😃

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 20:55
Tablet helemaal uit zetten, daarna Power en Volume down indrukken en vast blijven houden.
Als het goed is kom je dan in een menu en kun je de tablet resetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik zou naar de supermarkt terug gaan, je hebt een nieuwe (?) tablet gekocht. Je mag verwachten dat je dan ook een nieuwe tablet meekrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit heeft niets met V&A te maken, maar met Shopping. Ik verplaats het topic dus daar naartoe.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Microkid schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:49:
Dit heeft niets met V&A te maken, maar met Shopping. Ik verplaats het topic dus daar naartoe.
Dan schuif ik het topic nog door richting Android smartphones en tablets, gezien het een technische vraag betreft.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:47

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Is de tablet bruikbaar of kom je niet verder dan inlog scherm van Google dat je moet inloggen met gegevens van iemand anders?

Zo ja vast op dat scherm dan moet je er mee terug gaan naar de winkel systeem herstel activeert namelijk een frp lock.

Op zaken vooruit lopend
En frp locks verwijderen mag niet besproken worden hier omdat niemand kan checken of het daadwerkelijk winkel gekocht tablet is.

[ Voor 54% gewijzigd door 42dpi op 05-08-2024 01:15 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 16:09
Ha, een nieuwe user die vraagt om een tablet te unlocken. Hoe zou dit nu aflopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Er is maar 1 legale optie en dat is terugbrengen naar de winkel en hen het laten oplossen. Alle andere opties gaan we niet bespreken op dit forum omdat dat illegale handelingen betreft.

Daarom gaat dit topic ook dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.