Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-05 10:12
Dag allemaal,

Ik heb een nieuw huis gekocht en overal zijn bekabelde Experia WiFi extenders aangebracht, type Arcadyan https://tweakers.net/pric...kpn-experia-wifi/reviews/

Op de onderzijde is geen IP adres te vinden en online vind in ook niets. Lijkt redelijk dichtgetikt. Het lukt me dan ook niet om op de modems in te loggen en te connecten met mijn Ziggo modem (Sagemcom F3896LG)
De monteur van Ziggo wist het verder ook niet en zei dat ik het maar moest vergeten (en Ziggopunten moest bestellen)

Is het überhaupt mogelijk om dit werkend te krijgen? Alle extenders vervangen vind ik ook zo zonde. Of zijn er andere redenen om iets nieuws te halen, bijv. snelheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zoek even een handleiding over hoe je ze kunt resetten en/of kijk in de DHCP-server naar de leases, daar staan ze dan waarschijnlijk wel tussen.

Arcadyan is trouwens het merk. Is het type HMB2260?

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 04-08-2024 20:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 14:41

Barrycade

Through the...

Room42 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:12:
Zoek even een handleiding over hoe je ze kunt resetten en/of kijk in de DHCP-server naar de leases, daar staan ze dan waarschijnlijk wel tussen.

Arcadyan is trouwens het merk. Is het type HMB2260?
tS heeft het over Wifi versterkers en jij hebt het over TV kastjes.

Denk voor TS: die dingen lijken alleen met een KPN aansluiting te werken op een Experia box. Dus denk dat je moet kijken om ze te vervangen door de Ziggo variant.

Wel jammer dat als je glas hebt liggen Ziggo genomen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Barrycade schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:28:
[...]

TS heeft het over Wifi-versterkers en jij hebt het over TV-kastjes.
Dat was niet bewust. O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• se77en
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:36
Het apparaat waar TS naar gelinkt heeft beschikt wel over een web interface volgens de informatie op tweakers (en één review).

Log in op je Ziggo modemrouter en kijk welke apparaten verbonden zijn en met welke IP adressen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Reset de punten naar fabriek en sluit ze bekabeld aan op de Ziggo router, kijk welk IP ze geleased krijgen en configureer ze via de webinterface op dat IP :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-05 10:12
nelizmastr schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 21:39:
Reset de punten naar fabriek en sluit ze bekabeld aan op de Ziggo router, kijk welk IP ze geleased krijgen en configureer ze via de webinterface op dat IP :)
Dit was exact waar ik naar op zoek was! Eindelijk het IP gevonden. Thanks! _/-\o_
Pagina: 1