Ik zoek een?
Nieuwe videokaart voor mijn vriend aangezien hij recentelijk een nieuwe monitor heeft aangeschaft (uitvoering: Iiyama G-Master GCB3480WQSU-B1) en de huidige games niet helemaal lekker meer lopen. Voornamelijk lage frames bij o.a. New World op laagste settings. Daarnaast zal er op korte termijn waarschijnlijk nog een Ultrawide UHD scherm bijkomen als 2e scherm. De build wordt namelijk ook gebruikt voor thuiswerken. Daarom zijn we opzoek naar een nieuwe videokaart zodat we weer 144+ fps halen.
Wat is je budget?
Maximaal €500,- voor een upgrade. Daarbovenop komt dan nog het bedrag wat de verkoop van de huidige videokaart oplevert. Het liefst kopen we wat via V&A, dus het heeft ook geen uiterste haast, maar dan weten we in ieder geval wat we het beste in de gaten kunnen houden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst weer een witte videokaart ivm een witte build.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben me ervan bewust dat het RAM geheugen ook wat aan de lage kant is. Maar we twijfelen een beetje of we mss beter de gehele build kunnen verkopen en een nieuwe via V&A kunnen kopen. Dus vandaar, dat we die nog niet geupgrade hebben.
Nieuwe videokaart voor mijn vriend aangezien hij recentelijk een nieuwe monitor heeft aangeschaft (uitvoering: Iiyama G-Master GCB3480WQSU-B1) en de huidige games niet helemaal lekker meer lopen. Voornamelijk lage frames bij o.a. New World op laagste settings. Daarnaast zal er op korte termijn waarschijnlijk nog een Ultrawide UHD scherm bijkomen als 2e scherm. De build wordt namelijk ook gebruikt voor thuiswerken. Daarom zijn we opzoek naar een nieuwe videokaart zodat we weer 144+ fps halen.
Wat is je budget?
Maximaal €500,- voor een upgrade. Daarbovenop komt dan nog het bedrag wat de verkoop van de huidige videokaart oplevert. Het liefst kopen we wat via V&A, dus het heeft ook geen uiterste haast, maar dan weten we in ieder geval wat we het beste in de gaten kunnen houden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst weer een witte videokaart ivm een witte build.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 177,68 | € 177,68 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-A Gaming | € 137,- | € 137,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 White OC Edition 8GB GDDR6 | € 319,- | € 319,- |
1 | Behuizingen | Lian Li O11 Air Mini Wit | € 112,90 | € 112,90 |
1 | Monitors | Iiyama G-Master GCB3480WQSU-B1 | € 338,05 | € 338,05 |
1 | Waterkoeling | Lian Li Galahad II Trinity 240 Wit | € 107,01 | € 107,01 |
1 | Ventilators | Lian Li ST120 RGB PWM High Static Pressure Fan Wit, 120mm | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH16GX4M2E3200C16W | € 53,90 | € 53,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2021) Wit | € 133,95 | € 133,95 |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 1TB | € 85,99 | € 85,99 |
1 | Beugels en standaarden | Neomounts FPMA-D550DBLACK | € 45,25 | € 45,25 |
Totaal | € 1.550,63 |
Ik ben me ervan bewust dat het RAM geheugen ook wat aan de lage kant is. Maar we twijfelen een beetje of we mss beter de gehele build kunnen verkopen en een nieuwe via V&A kunnen kopen. Dus vandaar, dat we die nog niet geupgrade hebben.