Ik heb onze keukenlamp vervangen door een rails met hue spotjes. Echter bij demonteren en monteren kwam ik erachter dat de vorige lamp bedient werd met een Jung "klik aan klik uit" systeem waarvan de zender (zie foto) gewoon op de muur zat geplakt maar ik de ontvanger niet van heb kunnen vinden. Ik verwachtte dat deze in de lamparmatuur zou zitten of in de contactdoos in het plafond. Echter zat er niks in de armatuur en zat er ook geen contactdoos in het plafond. Er kwamen enkel de stroom en aarde draden uit he plafond.
Nu dacht ik eerst geen probleem ik laat de "klik aan klik uit"gewoon uit altijd aan staan maar dat werk helaas niet. Als je van kleur wisselt of een hue scene afspeelt dan knalt de stroom van het systeem eruit (niet de stop) ik moet dan weer op aan klikken in het klik aan klik uit systeem. Tevens zitten er sonos speakers aan de rails.
Ik wil nu de ontvanger van het klik aan klik uit systeem verwijderen maar heb geen idee waar ik deze kan vinden. Vorige eigenaar zei eerst in een wandcontactdoos in de muur maar daar niks te vinden. Daarna zei hij achter de keuken kastenwand maar ook daar niks kunnen vinden
Heeft er iemand een idee hoe je die ontvanger kan vinden of op altijd vol aan kan zetten?
:strip_exif()/f/image/26UvjvsUA8dElR7V7tbCz7li.webp?f=fotoalbum_large)
Nu dacht ik eerst geen probleem ik laat de "klik aan klik uit"gewoon uit altijd aan staan maar dat werk helaas niet. Als je van kleur wisselt of een hue scene afspeelt dan knalt de stroom van het systeem eruit (niet de stop) ik moet dan weer op aan klikken in het klik aan klik uit systeem. Tevens zitten er sonos speakers aan de rails.
Ik wil nu de ontvanger van het klik aan klik uit systeem verwijderen maar heb geen idee waar ik deze kan vinden. Vorige eigenaar zei eerst in een wandcontactdoos in de muur maar daar niks te vinden. Daarna zei hij achter de keuken kastenwand maar ook daar niks kunnen vinden
Heeft er iemand een idee hoe je die ontvanger kan vinden of op altijd vol aan kan zetten?
:strip_exif()/f/image/26UvjvsUA8dElR7V7tbCz7li.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i39PXqePNzU74itRLDabOc2Y.webp?f=fotoalbum_large)