onduidelijk problemen met Starliner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-09 17:03
Het gaat om: nieuws: 'Grote kans dat Starliner-astronauten terugkeren in Dragon-capsule va...

In de laatste twee paragrafen wordt pas genoemd waarom er twijfel is over de Starliner.

Mij zou het logischer lijken om die paragrafen eerder te noemen, of tenminste in de eerste paragraaf bijvoorbeeld de volgende zin toe te voegen:
Ingewijden zeggen tegen de site dat NASA deze week 'intensieve gesprekken' heeft gevoerd met leidinggevenden over de vraag of het vertrouwd is om een bemenste terugvlucht met de Starliner uit te voeren nadat er tijdens docking met het ISS problemen waren met de stuwraketten.
Ik heb nu het artikel twee keer gelezen, omdat ik mij tijdens het artikel afvroeg wat er mis was met de Starliner.

@Kevinkrikhaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21-09 22:15

Kevinkrikhaar

Redacteur
Goed punt, ik heb een korte uitleg toegevoegd aan de lead en de eerste alinea :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacGyverNL
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nu 't toch over onduidelijkheden gaat:
Ingewijden zeggen tegen de site dat NASA deze week 'intensieve gesprekken' heeft gevoerd met leidinggevenden over de vraag of het vertrouwd is om een bemenste terugvlucht met de Starliner uit te voeren. Binnen het bedrijf zou daar nog veel weerstand tegen zijn, gezien er kort na de lancering problemen met de stuwraketten werden ontdekt.
NASA is geen bedrijf, maar een agentschap, dus ik dacht eerst dat hier Boeing bedoeld werd. Maar de Ars Technica-bron leest alsof het wel degelijk gaat om NASA, niet Boeing, waar die weerstand is.

@Kevinkrikhaar

[ Voor 1% gewijzigd door MacGyverNL op 04-08-2024 16:20 . Reden: Ping auteur ]

Why do I have to click "OK" in an error message? It's *NOT* OK!