Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
hoe heb je je energiebeheer ingesteld?
je hebt daar 2 keuzes, scherm in stand-by en pc in slaapmodus
heb zo in gesteldjeppekroezen schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 12:19:
hoe heb je je energiebeheer ingesteld?
/f/image/SXNdZ8ATvevhL8ADd82jfyv5.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
nu gaat de pc in slaapstand na 15 minuten afk.
Zet die op een uur of langer dan zal het scherm uitgaan na 5 minuten en de pc blijft dan een uur aan.
Zet die op een uur of langer dan zal het scherm uitgaan na 5 minuten en de pc blijft dan een uur aan.
pc blijft al gewoon aan alleen scherm aan uit. dit is niet bij elke game.
als game als wow heb aan staan en ben even afk dan gaat scherm uit ook al zit ik in game dat is probleem. en niet elke game heeft dit probleem.
ik wil dat scherm helemaal niet uit gaat als game aan staat maar alleen in desktop als niks gebeurt
als game als wow heb aan staan en ben even afk dan gaat scherm uit ook al zit ik in game dat is probleem. en niet elke game heeft dit probleem.
ik wil dat scherm helemaal niet uit gaat als game aan staat maar alleen in desktop als niks gebeurt
Afk?Motaro schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:09:
pc blijft al gewoon aan alleen scherm aan uit. dit is niet bij elke game.
@Motaro heb je het alleen bij WoW? Speel je toevallig op Windowed? En heb je al gezocht op Google naar mogelijke oplossingen?
Away From Keyboard
The devil is in the details.
ja en kwam alleen bij laptop uit die zelfde deed als ze film zitten te kijken.Hahn schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:16:
@Motaro heb je het alleen bij WoW? Speel je toevallig op Windowed? En heb je al gezocht op Google naar mogelijke oplossingen?
[...]
Away From Keyboard
En de andere twee vragen?Motaro schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:33:
[...]
ja en kwam alleen bij laptop uit die zelfde deed als ze film zitten te kijken.
welke ander twee vragen ? is maar een vraag.
Motaro schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:46:
[...]
welke ander twee vragen ? is maar een vraag.
Ik vroeg:
1. Heb je het alleen bij WoW?
2. Speel je toevallig op Windowed?
3. En heb je al gezocht op Google naar mogelijke oplossingen?
Alleen op het laatste heb je antwoord gegeven.
sorry mijn foutHahn schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:47:
[...]
Ik vroeg:
1. Heb je het alleen bij WoW?
2. Speel je toevallig op Windowed?
3. En heb je al gezocht op Google naar mogelijke oplossingen?
Alleen op het laatste heb je antwoord gegeven.
1- heb niet alleen bij wow maar ook bij dead space remake.
2- wow op fullscreen ( window ) dead space op fullscreen
3- ja maar kom niks tegen.
Pagina: 1