Ben benieuwd wat mensen gaan gebruiken voor windows 10 nadat het niet meer onderstuend word, zoals bijvoobeeld een anti-virus progama en iets om drivers te updaten enzo .
Vraag
Alle reacties
Das over anderhalf jaar pas. Dat zien we dan wel weer. Mijn glazen bol is permanent in de revisie
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat is je reden om zo vast te klampen aan OS dat op de uitweg is? Er zijn best goede redenen hoor, maar ook minder goede.
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 04-08-2024 11:39 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Als het voor thuis is en het bijv alleen gaat om de looks: niet, er is simpelweg niet meer op te vertrouwen. En de look is aan te passen.
Als er bijv. een of andere voor het bedrijf belangrijke hardware of software nog niet compatible is met Win11, dan is er maar een Win10-instantie losgekoppeld van internet en het netwerk (!) nodig tot het incompatibele oud spul zsm vervangen is - het project om dat te vervangen loopt natuurlijk al lang.
Dus: Windows 11, MacOS 14 of Linux 6.10 (zeg ik uit het hoofd, ik ben niet zo thuis in de versienummers van die laatste twee).
Op zich is een discussie hierover helemaal prima, graag zelfs. Maar dan graag wel @L3dman in de topicstart al zelf aangeven wat de gedachten zijn. Op deze manier gaat het niet werken.
Als er bijv. een of andere voor het bedrijf belangrijke hardware of software nog niet compatible is met Win11, dan is er maar een Win10-instantie losgekoppeld van internet en het netwerk (!) nodig tot het incompatibele oud spul zsm vervangen is - het project om dat te vervangen loopt natuurlijk al lang.
Dus: Windows 11, MacOS 14 of Linux 6.10 (zeg ik uit het hoofd, ik ben niet zo thuis in de versienummers van die laatste twee).
Op zich is een discussie hierover helemaal prima, graag zelfs. Maar dan graag wel @L3dman in de topicstart al zelf aangeven wat de gedachten zijn. Op deze manier gaat het niet werken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.