Bij mijn wc was de spoelknop al niet lekker geinstalleerd. Was een dualflush knop, maar ik moest ze beide indrukken omdat het water anders niet wegliep. Sinds een paar dagen ging het drukken al te moeizaam en toen ik hem lostrok om eventjes te kijken of ik hem makkelijk recht kan zetten sprong het veertje er ook af en gaat het er niet makkelijk in. Heb al instructies gezocht maar is volgens mij een heel oud systeem dat ook niet lekker op elkaar aansluit.
Hierbij nog enkele foto's voor het beeld. Iemand tips voor de reparatie? Weer niet precies wat ik nodig heb, een "universele" solo spoelknop die je kan kopen en er zo op kan zetten, bestaat dat? Ik weet niet of het zo hoort, maar het mechanische in de spoelbak waarmee je het activeert zit ook niet "vast" maar drijft alle kanten op in het water?
:strip_exif()/f/image/PLImzXf4NQNrQRGVQSTwrVlc.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierbij nog enkele foto's voor het beeld. Iemand tips voor de reparatie? Weer niet precies wat ik nodig heb, een "universele" solo spoelknop die je kan kopen en er zo op kan zetten, bestaat dat? Ik weet niet of het zo hoort, maar het mechanische in de spoelbak waarmee je het activeert zit ook niet "vast" maar drijft alle kanten op in het water?
:strip_exif()/f/image/PLImzXf4NQNrQRGVQSTwrVlc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ef8owTMs0rn0j0FMdIgtTWVd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door bt4ever op 03-08-2024 07:38 ]