Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p gamen op de hoogste / ultra settings.
Ik speel met name open world games en af toe wat fps en strategy. Momenteel alleen Elden Ring en Manor Lords, maar in het verleden ook games als Valheim, 7 Days to Die, ARK, Conan Exiles etc. Bij dit soort open world games draai ik meestal een "dedicated server" (voor nog 2-3 spelers) op dezelfde pc als waar ik zelf op speel. Dit ben ik ook weer van plan met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al.
*update*
Ik neem ook 1x M.2 SSD en 2 of 3 2.5" SATA SSD drives uit m'n vorige desktop mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet qua merk, maar wil graag een wit systeem met een "open" case en zoveel mogelijk witte componenten. RGB waar mogelijk, maar niet noodzakelijk voor elk onderdeel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een lekker stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of ik geen rare keuzes maak bij b.v. moederbord, processorkoeling en voeding. Deze heb ik met name op uiterlijk (kleur) gekozen.
En suggesties voor goedkopere of stillere componenten
Verder twijfel ik nog een beetje over de GPU en CPU.
GPU aangezien b.v. de 7900 GRE op dit moment 2 tientjes meer kost. https://tweakers.net/pric...-7900-gre-16gb-gddr6.html Alleen is deze dus niet wit. Ga ik een betere performance merken tijdens het gamen met deze (of een andere) kaart?
En CPU ivm het draaien van een dedicated server voor sommige games terwijl ik dus zelf ook speel. Zou dan b.v. een 7800X3D beter zijn of maakt dat niet uit?
1440p gamen op de hoogste / ultra settings.
Ik speel met name open world games en af toe wat fps en strategy. Momenteel alleen Elden Ring en Manor Lords, maar in het verleden ook games als Valheim, 7 Days to Die, ARK, Conan Exiles etc. Bij dit soort open world games draai ik meestal een "dedicated server" (voor nog 2-3 spelers) op dezelfde pc als waar ik zelf op speel. Dit ben ik ook weer van plan met dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1750
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur heb ik al.
*update*
Ik neem ook 1x M.2 SSD en 2 of 3 2.5" SATA SSD drives uit m'n vorige desktop mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet qua merk, maar wil graag een wit systeem met een "open" case en zoveel mogelijk witte componenten. RGB waar mogelijk, maar niet noodzakelijk voor elk onderdeel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een lekker stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of ik geen rare keuzes maak bij b.v. moederbord, processorkoeling en voeding. Deze heb ik met name op uiterlijk (kleur) gekozen.
En suggesties voor goedkopere of stillere componenten
Verder twijfel ik nog een beetje over de GPU en CPU.
GPU aangezien b.v. de 7900 GRE op dit moment 2 tientjes meer kost. https://tweakers.net/pric...-7900-gre-16gb-gddr6.html Alleen is deze dus niet wit. Ga ik een betere performance merken tijdens het gamen met deze (of een andere) kaart?
En CPU ivm het draaien van een dedicated server voor sommige games terwijl ik dus zelf ook speel. Zou dan b.v. een 7800X3D beter zijn of maakt dat niet uit?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 208,34 | € 208,34 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650-A GAMING WIFI | € 204,- | € 204,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound Spectral White AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6 | € 579,- | € 579,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Compact White RGB Clear Tint | € 156,40 | € 156,40 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 Digital WH | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BWAK2-32 | € 131,70 | € 131,70 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 ATX 3.0 White Edition | € 103,80 | € 103,80 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 236,99 | € 236,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.695,13 |
[ Voor 1% gewijzigd door TDNN op 03-08-2024 01:29 . Reden: Update mbt meenemen componenten ]