ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
kan niemand mij ff helpen?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
client ip: 192.168.0.2
bij de client dns invullen van je server: 192.168.0.1
en doe dit ook bij gateway; 192.168.0.1
als ie vraagt om hostname.. gewoon wat invullen
en verwijder netbeui
wat zou ik precies bij dns in moeten vullen bij zowel de server als de client???
thnx
Verwijderd
Hier moet je gewoon bij alle2 de clients de DNS IP's van je ISP invullenOp woensdag 12 september 2001 00:15 schreef Lord_T het volgende:
dns is leeg geloof ik..
wat zou ik precies bij dns in moeten vullen bij zowel de server als de client???
thnx
Succes
ik hoef van mijn isp niks in te vullen...Op woensdag 12 september 2001 12:19 schreef mverbo het volgende:
[..]
Hier moet je gewoon bij alle2 de clients de DNS IP's van je ISP invullen
Succes
ik kan gewoon met netwerkkaart erin hangen en kabel aansluiten en alles detecteerd zichzelf...
Ik heb ooit wel er iets gehad maar dat was niet nodig en vertraagde de boel alleen maar.... volgens mijn isp...
Ik heb trouwens de FAQ zitten doorlezen en daar stond iets in dat ik het ip op mijn 2e netwerkkaart niet zelf moest invullen maar dat door windows moet laten doen??????? en dat zelfde bij mijn huisgenote...??????
- Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide
- [topic=152460]
- [search=internet delen]
- [search=internet sharing]
- [search=winroute]
- [search=sygate]
- [search=NAT]
Dit topic is gesloten.
![]()