Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
.

Ik zoek een?
smartwatch

Wat is je budget?
[Liefst onder de 150,- . [/i]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i] Voornamelijk als verlengstuk van mijn telefoon. Notificaties, evt oproepen beantwoorden, indien mogelijk betalen. Sport tracking, leuk, als ik weer ga sporten. Ooit/i]

Wat heb je zelf al gevonden?
2 har geleden een heel simpele van 60,- gekocht om mijn stappen te tellen (moest toen vre-se-lijk veel lopen met onze newborn. Na een jaartje was die op (batterij was klaar). Toen vrij adhoc een fossil gekocht, maar de batterij daarvan valt me enorm tegen. Elke dag laden, minimaal.

Ik heb nu op Bol eea aan van diezelfde onbekende merken gevonden, wat ok zou zijn voor nu even de komende maanden.
Ook heb ik de Amazfit active en de Huawei Watch fit 2 gevonden die lijken te voldoen aan mijn eisen:

Lange batterijduur, goed te personaliseren evt met eigen foto, vrouwelijk, basis sport/gezondheidsdingen en oproepen beantwoorden. Huawei heeft geen NFC dacht ik..

Nu 1 op bol een goedmope smartwatch 60,- en dan voor de kerst een wat luxere (mag dan ook wel boven de 150,- maar eigenlijk zou dat met mijn eisen niet per se nodig moeten zijn denk ik.

Belangrijkste is dus:
Vrouwelijk
Batterijduur
Bellen
IP68
Evt NFC

[ Voor 4% gewijzigd door michellep77 op 02-08-2024 20:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Redmi Watch 4 lijkt me ook een goede optie voor je wensen (nu 79,-):
review: Redmi Watch 4 review - Een echte smartwatch onder de 100 euro?

Willekeurige smartwatches voor lage prijzen op Amazon of Bol zijn vaak whitelabels die smartwatches van Aliexpress verkopen onder een eigen naam en een behoorlijke meerprijs. Dan kun je beter zelf op Aliexpress gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Zoiets vermoedde ik al wel idd. Al heb ik van die eerste toen best goed plezier gehad.

Deze fossil bevalt eigenlijk een stuk minder goed (wel met cadeaubonnen en sale voor een leuke prijs gekocht, maar eigenlijk rond de 200,-) en batterij is drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:27
Probeer over vier weken op marktplaats een nieuwe gesealde Samsung watch 7 LTE 40mm te scoren voor 175 eur. Dan heb je een hele mooie watch die ook zonder telefoon als een telefoon gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Batterij van 1 dag vind ik echt niet fijn helaas.

Bedankt voor je tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Ik zit nog te twijfelen tussen de Amazfit active en de Huawei Watch fit 3.

Iemand hier toevallig dé juiste tip welke het beste is 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:15
michellep77 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 10:50:
Ik zit nog te twijfelen tussen de Amazfit active en de Huawei Watch fit 3.

Iemand hier toevallig dé juiste tip welke het beste is 🤣
De beste tip is reviews en ervaringen zoeken op het internet. Wat posten de kopers van deze horloges op websites van Amazon e.a.
De kans dat iemand in Nederland ervaring met beide horloges heeft, en ook hier op Tweakers komt, en ook nog eens deze post vindt, en ook nog erop wil reageren is vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Was er al bang voor 😁 maar heb zoveel goede ervaringen hier met aankoop advies, dat ik het wel wilde proberen.

Amazon is een goede tip, dank je wel.

Heb al flink reviews zitten lezen en kijken, maar kom e r niet goed uit welke ik wil gaan kopen. #twijfelkont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De Huawei is in principe beter want die heeft een groter, scherper en helderder scherm en betere sensoren, maar de Amazfit heeft een halve week tot een week langere accuduur.
De Huawei (enkel de grijs en wit (leer) varianten) heeft ook NFC. Maar of het in Europe (al) werkt is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
@RepareerDroid toevallig net een heel duidelijke en uitgebreide video zitten kijken van de Huawei. Daar hoorde ik voor het eerst dat er wel nfc in zit, bij inderdaad die modellen, maar dat het nu alleen nog in China werkt. Zal de vraag zijn of het in Europa beschikbaar komt, maar ik weet dat ik baal als het alsnog hier kan en ik heb hem niet genomen.

Ik denk dat de Huawei met beter bij me past, ook al gaat de batterij iets minder lang mee.

Na de laatste reviews dit bedacht 🤣

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Ik heb een Huawei watch (iets oudere generatie) en de batterij gaat nog steeds lang mee, meer dan een week. Nadeel is dat de app die bij de Huawei watch zit, niet in de google android store te vinden is, maar via Huawei's eigen store. De app is daardoor ook niet met bekende sportapp's te gebruiken. Nu was dat niet je hoofddoel, maar wel handig om te weten. Ik krijg wel alle berichten van whatsapp, gmail en mijn agenda binnen, dus dat werkt wel. NFC zit niet op het horloge dat ik heb. Wat ik wel weer een voordeel vind: je kunt de bandjes heel makkelijk en goedkoop naar je smaak aanpassen.
Dus voordeel: doet echt heel erg lang op 1 batterijlading.
Nadeel: de watch-app gaat via een andere store dan je gewend bent.

[ Voor 7% gewijzigd door Too5 op 16-08-2024 22:45 ]

Pagina: 1