Als ik 1 minuut video naar tape wil zetten met Studio 7 begint Studio te rekenen en het lijkt alsof hij nooit zal stoppen. Dit gebeurd alleen als ik er een overgang of tekst bij geplaatst heb. Doe ik een 1 op 1 kopie dan is er geen probleem, maar dat schiet niet op.
Verwijderd
Dat blijf je houden. Hij moet namelijk alles berekenen. Volgens mij zit er ook software bij die alleen de benodigde frames berekent. Dat claimen ze tenminste wel op de site.
Het gaat hier niet om analoge data waar je gewoon een tekst op "plakt". DV verwerkt het digitaal, dus zodra je ook maar iets aanpast wordt het berekenen.
Het gaat hier niet om analoge data waar je gewoon een tekst op "plakt". DV verwerkt het digitaal, dus zodra je ook maar iets aanpast wordt het berekenen.
Verwijderd
Dan moet je een snellere pc kopen, die van mij is toch niet meer de allermodernste, maar toch gaat het renderen van een volledige dv film nog wel redelijk vlot vind ik. Ligt ook helemaal aan de hoeveelheid ingewikkelde wipes/texten/effecten die je hebt geplaatst natuurlijk.