welke benzine/hybride auto's zijn uitgerust met lane assist

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dianajansen968
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 02-08-2024
welke benzine/hybride auto's zijn uitgerust met lane assist handsfree als optie? (zonder comma.ai)
Ik wil dit gebruiken als ik op vakantie ga naar Bulgarije. Dus het is voornamelijk snelweg kilometers. Bij welke Autos werkt dit goed zoals tesla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Als je het bij Tesla al goed vindt, dan ben je al snel tevreden. De ‘autosteer’ optie is heel matig zonder allerlei 3th party hulpmiddelen. Bij elke rijstrookwissel moet je autosteer weer opnieuw activeren.

Ik heb zelf ervaring met de Drive Assist van PSA en ben daar wel over te spreken. Betreft een Peugeot 308.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wil je deze auto kopen of huren?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
Ik vermoed hier spambot achtige zaken, gerapporteerd. (ook op https://www.autoweek.nl/f...ie-zonder-comma-ai.12709/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat bedoel je precies met "lane assist handsfree"? Dat je je handen niet aan het stuur hoeft te houden? Want toevallig was daar laatst een item over op Tweakers FP van een auto die dat kon, maar dat is echt een uitzondering, die gebruikt cameras om te kijken of je oplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:10

Sebazzz

3dp

Naafkap schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:19:
Als je het bij Tesla al goed vindt, dan ben je al snel tevreden. De ‘autosteer’ optie is heel matig zonder allerlei 3th party hulpmiddelen. Bij elke rijstrookwissel moet je autosteer weer opnieuw activeren.
Klopt, maar lane assist bestaat in vele maten en vormen. Bij veel fabrikanten is het voorkomen dat je uit je baan gaat, maar het houdt je niet per se in het midden (als je niet zelf stuurt lijkt het alsof je dronken rijdt, iedere keer rijd je tegen de streep aan).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:10

Sebazzz

3dp

Goed punt. Wat is dat “zonder comma ai”? Een deel van een prompt?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dianajansen968
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 02-08-2024
Mijn bericht is geen spam ik wil serieus antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:19

silverball

De wagen voor moderne mensen

dianajansen968 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:46:
Mijn bericht is geen spam ik wil serieus antwoord.
Ik wil ook weleens wat, maar het blijven vrijwilligers hier.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Modbreak:Goed, je vorige topic is ook al gesloyen met het eea aan tips:

welke benzine/hybride auto's zijn uitgerust met lane assist

Dit topic is niet veel beter; het crossposten op Autoweek is ook wel dubieus te noemen. Ook dit topic heeft in ieder geval weinig kans van slagen met een dergelijke TS én one-liners die nogal kortaf overkomen.

Ik zou een volgende poging niet ondernemen, tenzij je serieus de tijd en moeite neemt om met een gedegen Topic Start te komen.

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.