Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een nieuwe pc kopen om te gamen op 1440p. Call of Duty/Battlefield/ PUBG / Diablo / Path of Exile. Ik zou graag willen dat het systeem de komende 5 jaar meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum budget is 1750 euro, incl assemblage 125 euro en windows 130. Dus netto ca 1500. Minder is natuurlijk prima
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig, verder zou het fijn zijn als het systeem Bluetooth & Wifi ondersteuning heeft. RGB geef ik niets om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een mainstream PC voor 1440, enigszins toekomst bestendig. Belangrijk vind ik "bang voor de Buck" dus minimale verbeteringen voor groter deel vh budget vind ik niet zo'n goed idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel zou ik hem graag bij Azerty laten assembleren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet echt een issue, zolang hij maar lekker koel en stil is. Verder wil ik wel graag USB-C.
Ga je overklokken?
Nee, er zal weinig getweakt worden. Computer moet gewoon werken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten of er onderdelen in mijn selectie overkill zijn of niet goed op elkaar aansluiten. Heb ook gekeken naar de andere topics (incl BBG) hier waarmee mensen kwamen en daarmee eigenlijk een selectie gedaan.
- qua voeding: wat is voldoende/goed?
- twijfel tussen deze bundels:
I a 395 euro
- AMD Ryzen 7 7700 tray processor, 8 cores/16 threads
- Gigabyte B650 Eagle AX moederbord
of
II a 360 euro
- Asrock B650M-HDV/m.2 moederbord.
nb: de videokaart kan ik overnemen voor 600 ipv prijs in de tabel.
Ik ben heel benieuwd naar jullie advies en of opmerkingen! Alvast dank!
Ik zou graag een nieuwe pc kopen om te gamen op 1440p. Call of Duty/Battlefield/ PUBG / Diablo / Path of Exile. Ik zou graag willen dat het systeem de komende 5 jaar meekan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum budget is 1750 euro, incl assemblage 125 euro en windows 130. Dus netto ca 1500. Minder is natuurlijk prima
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig, verder zou het fijn zijn als het systeem Bluetooth & Wifi ondersteuning heeft. RGB geef ik niets om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek een mainstream PC voor 1440, enigszins toekomst bestendig. Belangrijk vind ik "bang voor de Buck" dus minimale verbeteringen voor groter deel vh budget vind ik niet zo'n goed idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel zou ik hem graag bij Azerty laten assembleren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet echt een issue, zolang hij maar lekker koel en stil is. Verder wil ik wel graag USB-C.
Ga je overklokken?
Nee, er zal weinig getweakt worden. Computer moet gewoon werken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral weten of er onderdelen in mijn selectie overkill zijn of niet goed op elkaar aansluiten. Heb ook gekeken naar de andere topics (incl BBG) hier waarmee mensen kwamen en daarmee eigenlijk een selectie gedaan.
- qua voeding: wat is voldoende/goed?
- twijfel tussen deze bundels:
I a 395 euro
- Gigabyte B650 Eagle AX moederbord
of
II a 360 euro
- Asrock B650M-HDV/m.2 moederbord.
nb: de videokaart kan ik overnemen voor 600 ipv prijs in de tabel.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 220,68 | € 220,68 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 125,46 | € 125,46 |
1 | Videokaarten | Palit GeForce RTX 4070 SUPER JetStream OC | € 693,35 | € 693,35 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 91,99 | € 91,99 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 108,99 | € 108,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master G Gold 650 V2 | € 77,94 | € 77,94 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Totaal | € 1.478,21 |
Ik ben heel benieuwd naar jullie advies en of opmerkingen! Alvast dank!