Ik heb een nieuw koophuis waarin op de begane grond nabij de entree en meterkast een oude hydrofoorpomp geinstalleerd staat (vanuit buiten en naar boven in de meterkast). Deze is er blijkbaar bij de bouw (2006) ingezet en is door de vorige bewoners (2017-2024) niet gebruikt. (ondanks de nieuwe regendouche in de badkamer, die nog wel degelijke output levert)
Met de stekker erin slaat de hydrofoor niet aan en er is geen waarneembaar effect.
Ik heb werkelijk geen enkel idee waar ik moet beginnen. Daarbij ga ik op korte termijn de vloer op de begane grond vervangen. Kan ik de hydrofoor maar beter verwijderen of kan ik er nog wat mee?
Ik heb foto's bijgesloten van de situatie, iemand die mij op weg kan helpen? Alvast bedankt.
Met de stekker erin slaat de hydrofoor niet aan en er is geen waarneembaar effect.
Ik heb werkelijk geen enkel idee waar ik moet beginnen. Daarbij ga ik op korte termijn de vloer op de begane grond vervangen. Kan ik de hydrofoor maar beter verwijderen of kan ik er nog wat mee?
Ik heb foto's bijgesloten van de situatie, iemand die mij op weg kan helpen? Alvast bedankt.
![]() | ![]() | ![]() |