Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerry White
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 02-08-2024
Sinds enkele weken laat Android Auto geen pop-ups meer zien wanneer iemand mij een appje stuurt. Ik kan nergens vinden hoe ik dit weer opnieuw kan instellen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Thanks alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:13
Zou dat geen systeem instelling zijn bij meldingen hij een melding getoond kan worden? Zou zo vanuit privacy settings zijn gekomen met een update mee. Wat is de gekoppelde telefoon voor merk/model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGsO0z9HGEk4xpa1niCkZnBTjvY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKkJ7xkL9Qlke2mtUYY1IEch.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je hier al gekeken? Settings Android auto op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 22:23
Het was mij ook al opgevallen maar nog niet naar gekeken wat dat veroorzaakt.

Net even door de instellingen gelopen, die staan bij mij hetzelfde als hierboven en dat heeft tot een paar weken geleden idd gewerkt.

Er komt nu geen notificatie meer binnen (zowel visueel als geluid), alleen een (1) of hoger in de linker bovenhoek als er iets is binnengekomen

Bij mij is de gekoppelde telefoon een OnePlus Nord 3.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:57
Net even een test maar bij mij werkt het wel.
Samsung A53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cJYFu_8JbXhLxInlF6_VManLN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DvPumTGr6V1LsiADJWZ06mtF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:54
Heb ook al weken hetzelfde "probleem".

De standaard stappen als cache verwijderen, android auto, de auto vergeten in de app etc. werken allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:13
Willen we er wat mee doen, moeten we meer informatie verzamelen, want met alleen, bij mij doet ie het wel en bij bij niet, kunnen we geen oorzaak vinden.

Dus graag de volgende gegevens melden in je pist:

Merk en model telefoon.
Versie Android op de telefoon, versie Play System Updates.
Voor Android Auto aangeven of het bedraad is of draadloos, of bedraad maar via dongel draadloos.
Merk en model auto of autoradio waar Android Auto ondersteuning in zit, en Softwareversie die daarop staat.

Hopelijk wordt daarmee een patroon zichtbaar en kan er verder gezocht worden naar de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr 11
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07-09-2024
Oorzaak is Android vanaf 10
Pagina: 1