Wanneer ik mijn Ewent PL3350 toetsenbord gebruik op fabrieksinstelling (kleur en modus niet aangepast) werkt het toetsenbord prima. Wanneer ik de Fn toets gebruik icm PB en PS om de kleur of modus aan te passen, gaat het mis en begint na een minuutje de bovenste rij toetsen (`~ tm +=) te typen zonder op te houden.
...
Windows 10 desktop zonder relevante hard- of software (voor zover ik weet)
...
Alles wat ik online kon vinden: andere USB poort gebruiken, toetsenbord verwijderen en opnieuw laten herkennen, toetsenbord 'reset'.
...
Vanzelfsprekend hulp gevraagd bij de verkoper(s), die zijn niet bekend met het probleem en komen niet verder dan 'stuur maar op dan laten we het nakijken' om vervolgens terug te komen met 'we weten niet wat er aan de hand is' en dat ik Ewent zelf maar moet proberen. Ewent zegt op zijn beurt dat het toetsenbord al zo lang niet meer in hun assortiment zit dat ze er geen ondersteuning meer voor bieden.
Iemand een idee? Alle hulp meer dan welkom!
...
Windows 10 desktop zonder relevante hard- of software (voor zover ik weet)
...
Alles wat ik online kon vinden: andere USB poort gebruiken, toetsenbord verwijderen en opnieuw laten herkennen, toetsenbord 'reset'.
...
Vanzelfsprekend hulp gevraagd bij de verkoper(s), die zijn niet bekend met het probleem en komen niet verder dan 'stuur maar op dan laten we het nakijken' om vervolgens terug te komen met 'we weten niet wat er aan de hand is' en dat ik Ewent zelf maar moet proberen. Ewent zegt op zijn beurt dat het toetsenbord al zo lang niet meer in hun assortiment zit dat ze er geen ondersteuning meer voor bieden.
Iemand een idee? Alle hulp meer dan welkom!