Toetsenbord Ewent PL3350 probleem - waarschijnljik Fn toets

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeriLicious
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-01 10:56
Wanneer ik mijn Ewent PL3350 toetsenbord gebruik op fabrieksinstelling (kleur en modus niet aangepast) werkt het toetsenbord prima. Wanneer ik de Fn toets gebruik icm PB en PS om de kleur of modus aan te passen, gaat het mis en begint na een minuutje de bovenste rij toetsen (`~ tm +=) te typen zonder op te houden.
...

Windows 10 desktop zonder relevante hard- of software (voor zover ik weet)
...

Alles wat ik online kon vinden: andere USB poort gebruiken, toetsenbord verwijderen en opnieuw laten herkennen, toetsenbord 'reset'.
...

Vanzelfsprekend hulp gevraagd bij de verkoper(s), die zijn niet bekend met het probleem en komen niet verder dan 'stuur maar op dan laten we het nakijken' om vervolgens terug te komen met 'we weten niet wat er aan de hand is' en dat ik Ewent zelf maar moet proberen. Ewent zegt op zijn beurt dat het toetsenbord al zo lang niet meer in hun assortiment zit dat ze er geen ondersteuning meer voor bieden.

Iemand een idee? Alle hulp meer dan welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthijsBoog
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 00:05
de fn toets doet in principe alleen iets binnen het toetsenbord, deze input wordt dan ook niet doorgegeven aan de pc. Lijkt mij dan ook dat er echt iets mis is in het toetsenbord zelf. Mijn aanname zou dan zijn dat het signaal voor de verlichting op de een of andere manier verstoring veroorzaakt in de signalen voor de bovenste rij. De exacte reden hiervoor durf ik alleen niet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeriLicious
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-01 10:56
MatthijsBoog schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:53:
de fn toets doet in principe alleen iets binnen het toetsenbord, deze input wordt dan ook niet doorgegeven aan de pc. Lijkt mij dan ook dat er echt iets mis is in het toetsenbord zelf. Mijn aanname zou dan zijn dat het signaal voor de verlichting op de een of andere manier verstoring veroorzaakt in de signalen voor de bovenste rij. De exacte reden hiervoor durf ik alleen niet te geven.
Begreep ik, het was niet mijn bedoeling dat het overkwam alsof het iets met mijn pc te maken had. Het is overduidelijk een issue met het toetsenbord. Voor nu dan maar gewoon op standje simpel :) Bedankt!