oude windows CE 5.0 en foto viewer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noboots
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 17:50
Ik zoek een foto viewer voor op een oude windows CE Professional

De bedoeling is van een slide show af te spelen op dit toestel

Op het toestel staat windows image viewer 2.4 maar hier kan ik voor zover mee gevonden geen automatische slide show mee starten.
Zoeken op het www brengt me ook niet veel op, of kan ik niet gebruike op die versie windows

Iemand een linkje naar een tooltje. Moet niet veel fancy zijn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is de webbrowser op Windows CE 5.0 nog te gebruiken? Dan zou je wellicht een online slide show kunnen bekijken.

Overigens is Windows CE een besturingssysteem, niet een apparaat, zover ik weet. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kom enkel nog deze post tegen van een ontwikkelaar uit India die in 2011 nog een freeware imageviewer had ontwikkeld voor Windows CE.

https://www.e-consystems....embedded-compact-devices/

k heb er mijn GoogleFu een paar minuten op losgelaten maar kom geen download links meer tegen op hun site of elders.

Maar misschien kent iemand het nog en heeft een kopie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noboots
Room42 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 22:30:
Is de webbrowser op Windows CE 5.0 nog te gebruiken? Dan zou je wellicht een online slide show kunnen bekijken.

Overigens is Windows CE een besturingssysteem, niet een apparaat, zover ik weet. ;)
Best leuk gedacht om daar IE voor te gebruiken. Ondertussen een web pagina gemaakt die de foto's in een slide show weer geeft. Enig probleem zijn nog de IE balken die op het scherm blijven staan.

Voor mij onbekend was dat ik deze internet explorer moest starten met "iesample.exe"
Als ik "iesample index.html -k" dan komt er in de address bar http://index.htmk%20-k" te staan...

Ik kan deze eventueel wel als home page zetten maar dan nog blijven de toolbars staan.

Onder view heb ik wel de optie "hide toolbar" maar ik wil er geen keyboard of muis aan hangen...

Iemand enig gedacht hoe dit nog op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik denk niet dat de Internet Explorer in CE 5 al Kiosk modus ondersteunde vandaar de %20 character als "spatie" hij interpreteert het dus als onderdeel van de URL.

Je zou nog kunnen spelen met een andere syntax

bijvoorbeeld

iesample.exe -k index.html
of
iesample.exe -k "index.html"
Maar ik denk dat er geen full screen view mode in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noboots
Ondertussen nog een beetje verder gespeeld maar wordt loopt toch nog niet zoals verwacht.

Ik dacht we starten gewoon de browser op en gaan dan met een digistump een keyboard na bootsen. Dan kunnen we door de menu van IE lopen en zo de toolbar uit zetten... Effe met een toetsenbord getest en dan de combinatie alt, rechts, rechts, benden , beneden, staat op het toolbar uit zetten vakje en dan nog enter.

Blijkbaar werkt die digistump perfect op mijn windows 10 machine maar niet op de winCE..
Ook als muis geen succes op de win CE..
een gewoon usb keyboard en muis doen het op de win CE wel maar dat wil ik er weer niet laten aan hangen....

[ Voor 14% gewijzigd door Noboots op 05-08-2024 11:23 . Reden: verduidelijking ]

Pagina: 1