V&A advertentiemanager tracker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvkerp
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 01-08-2024
Dit betreft een vervolg van Ik kom V&A advertentiemanager niet meer in
Nogal kinderachtig dat Microkid het topic direct op slot heeft gegooid en daarmee verdere reacties probeert te verhinderen. Blijkbaar mag je dit (van hem) niet ter discussie stellen. Je zou van een forum mogen verwachten dat er geen censuur is als het gaat om het ter discussie stellen van een privacybeleid (plus AVG enzo).
Je begrijpt dat deze uitspraak alleen maar extra argwaan opwekt: "Zet gewoon je browserextensie uit, probleem opgelost." Dat is dus compleet van de zotten en heeft ook totaal niets met de vraagstelling te maken. Het laat ook zien dat je het 'probleem' nooit begrepen hebt en geen inlevingsvermogen hebt. Plus vanuit jouw positie is het niet integer om mensen op te roepen om zoiets te doen aangezien je betrokken bent bij deze website en naar vermoeden data kan inzien.

Om op Room42 te reageren. De naam van de extensie is niet relevant, kijk naar de vraagstelling. Ik had die policies al doorgekeken maar ik kan daar niets over vinden. Ik vind het "mysterieus" dat er alleen op die pagina een tracker aanwezig is die mij daarmee totaal de toegang blokkeert (hetgeen ik nog nooit eerder ben tegengekomen op welke website dan ook) en niet op andere pagina's op dit domein. Daar had ik dan een vraag over gesteld maar dan krijg je daar dus geen antwoord op. Maar daar lees je (elders) dan ook veel klachten over dat dit met grote regelmaat gebeurd.

Vragen om opheldering over het verwerken van gegevens (/trackers) zou een normale zaak moeten zijn maar dat is het hier blijkbaar dus niet. Deze gang van zaken heeft meer weg van een dictatuur (mond snoeren voordat je kan reageren en "je eigen maar gewoon laten tracken en ik zeg lekker niet wat er verwerkt wordt want ik heb maling aan de AVG", dat het niet specifiek in de policy genoemd wordt boeit ook niet en dat de gebruiker zelf had kunnen bedenken om een extensie uit te schakelen had die zelf ook kunnen weten maar dat deert niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 17:08

Kek

3flix

En een nieuwe thread maken helpt je wel? als het je niet zint kan je altijd elders je heil zoeken..
Je vorige post was lekker vaag en daar noemde je precies niet wat je zelf doet/gebruikt.. wat verwacht je dan van anderen.. dat die er naar gaan vragen of het gaan raden..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo lang je zelf niet meer informatie geeft kan niemand hier iets mee verwacht ik. Een nieuw topic openen zonder overleg nadat je vorige topic gesloten is door een moderator is ook niet "the way to go". Beschuldigingen van een dictatuur etc zijn ook niet heel gepast. Je begeeft je hier op een forum waar regels gelden en waar sturing van de crew niet vrijwillig te negeren is.

Mocht dit topic een kans van slagen hebben zal je toch echt meer informatie moeten geven; anders gaat ook dit topic op slot.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan hem ook omdraaien. Tweakers heeft 100.000en gebruikers. Jij bent de enige die melding maakt over het niet kunnen benaderen van een pagina a.g.v. een door jou gebruikte browserextensie. Dat is het vrij aannamelijk dat het probleem daar zit. Ik heb ondertussen vernomen dat wij niets speciaals op die pagina doen. Wat nog wel eens wil voorkomen dat een browserextensie een false positive geeft vanwege het woordje "ad" of "admanager" op de pagina. Daar kan je natuurlijk even naar kijken.
Daarnaast is het nogal tegenstrijdig dat je wel alles wilt weten van de door ons gebruikte trackers, maar dat je zelf niet de naam van de browserextensie wilt geven. Als je echt wilt dat we helpen, zal je wat meer informatie moeten verschaffen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

crisp

Devver

Pixelated

Ter aanvulling: dit zou niet de eerste keer zijn dat een browserextensie problemen geeft (false positive) op de admanager. Als je wilt dat we dit verder onderzoeken is het dus van belang dat we weten welke extensie het betreft, en eventueel welke filterlijsten/instellingen (aannemende dat het een bannerblocker oid betreft). Met deze informatie kunnen we je misschien helpen dit te melden bij de onderhouder van de extensie.

Intentionally left blank