Ik had een mannetje aan de deur die zei dat wij een kastje hadden voor glasvezel maar dat dit nooit in gebruik is genomen omdat we bij Ziggo zijn en die gebruiken geen glasvezel. Overstappen naar KPN zou 50 cent schelen en we kunnen gebruik maken van de glasvezel wat sneller internet zou opleveren. Is dit verstandig om te doen?
Vraag
Alle reacties
Hangt puur van je eisen af. Ziggo is prima, KPN ook. Heb je belang bij hoge upload, dan is glas interessant. Maakt het je niet veel uit, dan is de korting van KPN wellicht interessant. Klik eens een abonnement bij elkaar op de site van KPN en zie wat dat gaat kosten.
Zelf ben ik overgestapt naar KPN en ben erg tevreden over hun tv box, maar mijn ziggo-ontvanger was dan ook een antieke recorder van een jaar of tien, dus die vergelijking gaat al snel mank
Zelf ben ik overgestapt naar KPN en ben erg tevreden over hun tv box, maar mijn ziggo-ontvanger was dan ook een antieke recorder van een jaar of tien, dus die vergelijking gaat al snel mank
... en gaat over tot de orde van de dag
Heb je zin om voor 50 cent al die moeite te doen? Als je tevreden bent, dan zou ik lekker blijven zitten.Henkdb schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 20:00:
Ik had een mannetje aan de deur die zei dat wij een kastje hadden voor glasvezel maar dat dit nooit in gebruik is genomen omdat we bij Ziggo zijn en die gebruiken geen glasvezel. Overstappen naar KPN zou 50 cent schelen en we kunnen gebruik maken van de glasvezel wat sneller internet zou opleveren. Is dit verstandig om te doen?
Als zo'n mannetje langskomt, dan mag die mij overtuigen met een leukere korting dan dat
Deur dicht gooien als je het voorstel niet per email kan krijgen.
Niets aan de deur tekenen.
Ziggo is rete duur normaal gesproken dus als glas voor jouw 50 cent goedkoper is dan verdient iemand er aan maar jij niet.
Niets aan de deur tekenen.
Ziggo is rete duur normaal gesproken dus als glas voor jouw 50 cent goedkoper is dan verdient iemand er aan maar jij niet.
Heb je toevallig nog een mobiel abbo? Heb je nu Vodafone dan heb je als het goed is ook korting en andere voordelen omdat je een Ziggo aansluiting hebt. Hetzelfde gaat op als je een mobiel abbo hebt bij KPN (of een dochter) en overstapt naar een vaste KPN aansluiting.
Iets om over na te denken en mee te nemen in je berekeningen.
Als dat je niet uitmaakt is het misschien nog beter. Gewoon overstappen zodra er weer dikke aanbiedingen zijn zoals tijdens Black Friday. Kan je na 12 maanden bij de volgende black friday weer gebruik maken van de aanbieding van de andere club.
Voor het internet maakt het werkelijk waar niks uit tenzij je hele specifieke wensen hebt. M'n ping is wat beter bij glasvezel en m'n upload hoger maar in de praktijk merk ik dat niet aangezien er geen gebruik van maak.
FYI ik laat vaste telefonie en televisie buiten beschouwing aangezien ik dat niet gebruik met een internet only aansluiting.
IMHO zou ik voor 50 cent de moeite niet nemen.
Iets om over na te denken en mee te nemen in je berekeningen.
Als dat je niet uitmaakt is het misschien nog beter. Gewoon overstappen zodra er weer dikke aanbiedingen zijn zoals tijdens Black Friday. Kan je na 12 maanden bij de volgende black friday weer gebruik maken van de aanbieding van de andere club.
Voor het internet maakt het werkelijk waar niks uit tenzij je hele specifieke wensen hebt. M'n ping is wat beter bij glasvezel en m'n upload hoger maar in de praktijk merk ik dat niet aangezien er geen gebruik van maak.
FYI ik laat vaste telefonie en televisie buiten beschouwing aangezien ik dat niet gebruik met een internet only aansluiting.
IMHO zou ik voor 50 cent de moeite niet nemen.
Het mooie van glasvezel, ten opzichte van COAX, is dat er meerdere providers zijn die over hetzelfde netwerk hun diensten leveren. Die eens een vergelijking via zijn prijsvergelijkingswebsite, kijk wat het echt scheelt.
Je zou eerst maar eens even op zoek moeten gaan naar dat glasvezelkastje.
Soms ben ik bijna gelukkig
Pagina: 1