Ik weet niet of dit het juiste forum is maar het gebeurt nu al 2x dat ik een waarschuwing van Apple krijg na een review die ik schreef bij een app van een derde partij. Is dat omdat ik in beide gevallen mij negatief uitliet over deze apps? Mag je enkel positieve reacties schrijven? Sorry maar ik kan niet liegen ik ga dus in het vervolg geen reviews meer geven bij iOS apps of wie weet wordt mijn account geblokkeerd
Vraag
Alle reacties
Wat voor waarschuwing krijg je dan en ligt het misschien aan je woordkeuze? Kan je de tekst delen?bartmaniac schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:06:
Ik weet niet of dit het juiste forum is maar het gebeurt nu al 2x dat ik een waarschuwing van Apple krijg na een review die ik schreef bij een app van een derde partij. Is dat omdat ik in beide gevallen mij negatief uitliet over deze apps? Mag je enkel positieve reacties schrijven? Sorry maar ik kan niet liegen ik ga dus in het vervolg geen reviews meer geven bij iOS apps of wie weet wordt mijn account geblokkeerd
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Het is een Violation of Apple Media Services Terms and ConditionsGreatsword schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:20:
[...]
Wat voor waarschuwing krijg je dan en ligt het misschien aan je woordkeuze? Kan je de tekst delen?
En de tekst van je review?bartmaniac schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 17:34:
[...]
Het is een Violation of Apple Media Services Terms and Conditions
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Bovenstaande reacties zijn afgesplitst van [iOS en iPadOS 18] Discussie en ervaringen. Dit heeft weinig met de iOS 18 (beta) te maken
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wellicht dat je tekst een van deze dingen bevatte?- post, modify, or remove a rating or review in exchange for any kind of compensation or incentive;
- post a dishonest, abusive, harmful, misleading, or bad-faith rating or review, or a rating or review that is irrelevant to the Content being reviewed;
Zucht...
Hoe negatief en vooral met welke bewoordingen plaats je het?
Er zijn meer dan genoeg negatieve reviews te vinden op de App Store, dus ik ben ook wel eens benieuwd waarover en op welke manier je je ontevredenheid uit.Roos79 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:03:
Hoe negatief en vooral met welke bewoordingen plaats je het?
Precies dat want er staan er genoeg die negatief zijn maar het gaat om de manier hoe je iets zegt.Knappa schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 19:35:
[...]
Er zijn meer dan genoeg negatieve reviews te vinden op de App Store, dus ik ben ook wel eens benieuwd waarover en op welke manier je je ontevredenheid uit.
kan ik voor ik dan nog eens reviews post deze eerst door een Apple corrector laten gaan? Heeft Apple zoiets? Want weinig zinvol om een review neer te pennen als ze toch niet voldoet aan hun eisen
Het is erg lastig om feedback te geven als je de tekst van de review niet deelt.
Als je als een maniac dingen de wereld in slingert, dan komt het niet goed nee. Beetje common sense bij het gebruik van de woordkeuze en je kan heel negatief zijn hoor; Apple laat best veel door. Mijn review toen Flexibits ons op z'n zachts gezegd behoorlijk naaide met de betaalde versie van Fantastical was echt alles behalve vriendelijk en positief.
[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 02-08-2024 17:27 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Er vragen meerdere mensen on de tekst van je review. Die wil je blijkbaar niet geven of je leest er selectief omheen. Maar dan blijft het advies ook achterwege.
Daar proberen we je hier mee te helpen, maar dan moeten we wel weten wat er in je reviews staatbartmaniac schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:06:
kan ik voor ik dan nog eens reviews post deze eerst door een Apple corrector laten gaan? Heeft Apple zoiets? Want weinig zinvol om een review neer te pennen als ze toch niet voldoet aan hun eisen
Pagina: 1