Retourzending naar webwinkel wel aangeboden, niet bezorgd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa Ma
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik heb een pakketje retour gestuurd naar een winkel. Ze hebben mijn pakketje tweemaal aangeboden, maar telkens is het niet afgeleverd kunnen worden. Nu wordt dit retour gestuurd naar mij. Ik heb contact opgenomen met de desbetreffende winkel. Ze zeggen dat ze de bezorger nooit hebben gezien. Ze hebben mij een nieuw retourlabel doorgemaild.
Maar op heden nog steeds geen retourzending ontvangen. TT code blijft ook ongewijzigd. Contact opgenomen met de koeriersdienst. Hier krijg ik het antwoord dat het 6 tot 8 weken kan duren voor ik het kan ontvangen. Er wordt gebruikt gemaakt van de goedkoopste manier om iets terug te sturen blijkbaar. Maar dan is mijn termijn verstrekken om het retour te sturen naar de winkel...
Kan dit?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom vraag je dit niet aan de winkel? Zij zijn verantwoordelijk dat je het pakje retour kan sturen in de gestelde termijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt de T&T van jouw zending overdragen aan de winkel zodat zij in ieder geval zien dat het pakket wel aangeboden is en nu in 'de molen' vastzit, zodat ze dus jouw 'case' even kunnen bevriezen tot daar weer beweging in komt. Zo verloopt jouw datum niet en kan het gewoon netjes afgehandeld worden als het pakket weer terecht is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb de titel een update gegeven, zodat deze wat duidelijker is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads