Ik ga na jaren mijn tweede pc bouwen! Tijdlang laptop gehad maar wil weer naar PC en moet klein zijn.
Nu heb ik dit systeem in gedachten, en wil even dubbelchecken of ik niet iets vergeet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor Gamen op 1440p, nu en dan op 4k. Heb al gamingmonitor (1440p 120hz) en een woonkamer tv met 4k 60hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2500, liever stuk eronder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD zijn nog van oud systeem en dacht ik over te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil zo stil en zo klein en zo efficient mogelijk. Systeem gaat in mijn camper mee dus hoe kleiner hoe beter. Heb deze videokaart gekozen omdat hij een "quiet" profiel heeft die goed stil lijkt te zijn.
Ga je overklokken?
Ben van plan te undervolten, heb ik nog niet eerder gedaan maar hoop zo nog minder stroom en geluid te maken.
Wat verwacht je van ons?
Dubbelcheck dat ik niks vergeet. Tips voor als ik dom genoeg nog iets over het hoofd zie. Als ik online kijk zou deze gpu in deze case moeten passen, er zit een AIO voor koeling en PSU voor stroom bij. Ik heb nog een windowskey om te gebruiken
Nu heb ik dit systeem in gedachten, en wil even dubbelchecken of ik niet iets vergeet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor Gamen op 1440p, nu en dan op 4k. Heb al gamingmonitor (1440p 120hz) en een woonkamer tv met 4k 60hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2500, liever stuk eronder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD en HDD zijn nog van oud systeem en dacht ik over te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil zo stil en zo klein en zo efficient mogelijk. Systeem gaat in mijn camper mee dus hoe kleiner hoe beter. Heb deze videokaart gekozen omdat hij een "quiet" profiel heeft die goed stil lijkt te zijn.
Ga je overklokken?
Ben van plan te undervolten, heb ik nog niet eerder gedaan maar hoop zo nog minder stroom en geluid te maken.
Wat verwacht je van ons?
Dubbelcheck dat ik niks vergeet. Tips voor als ik dom genoeg nog iets over het hoofd zie. Als ik online kijk zou deze gpu in deze case moeten passen, er zit een AIO voor koeling en PSU voor stroom bij. Ik heb nog een windowskey om te gebruiken
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 369,- | € 369,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-I GAMING WIFI | € 255,90 | € 255,90 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X OC Edition | € 659,99 | € 659,99 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR200P MAX V1 (Incl. 850W PSU & ingebouwde 280mm AiO) | € 275,97 | € 275,97 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 113,99 | € 113,99 |
1 | SSD's | Samsung 850 EVO 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 1.770,85 |