Ik zit met het volgende. In mijn 'nieuwe' auto gebruik ik een bedrade versie van Apple Carplay. Ik vind dit prettig werken, omdat ik geen telefoonhouder meer op mijn dashboard hoef te monteren. Ik gebruik CarPlay voor o.a. Waze, Google Maps en Flitsmeister. Tijdens het rijden in mijn vorige auto luisterde ik graag naar livesets op Youtube. Ik heb hiervoor een Youtube Premium abonnement afgesloten, zodat het geluid doorspeelt, ook zonder beeld. Het gaat me namelijk alleen om het geluid. Nu wil het geval dat dit dus niet combineert met Carplay (vanwege veiligheidsredenen die ik volkomen begrijp). Ik kan mijn auto wel over bluetooth laten verbinden met mijn telefoon, Youtube aanzetten, lekker setje luisteren. Maar zodra ik het snoertje inplug om ook te kunnen navigeren, stopt de audio. De auto lijkt maar 1 audiobron tegelijk te kunnen afspelen.
Weet iemand hier een handigheidje voor? Ik heb al wat leuke wireless adapters gevonden, maar ik vind ze vrij prijzig. Ook worden deze met name verkocht om YouTube en Netflix te unlocken, maar dit is dus niet mijn doel.
Weet iemand hier een handigheidje voor? Ik heb al wat leuke wireless adapters gevonden, maar ik vind ze vrij prijzig. Ook worden deze met name verkocht om YouTube en Netflix te unlocken, maar dit is dus niet mijn doel.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack