Iphone 11 naar 13 overzetten zonder pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:18
Mijn vraag
ik wil dus een iPhone 11 naar 13 zetten. Zelf Android gebruiker dus weet even niet hoe dit het beste kan. Er is geen pc in de buurt. Is dit makkelijk te doen?

Zag iets van iphone tegen elkaar aan leggen zodat ze gegevens over kunnen zetten. Maar vond nergens wat ik dan moet starten.

N00b vraag alert dus

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:58
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Probeer bovenstaande eerst in te vullen. Aangezien je vraag volledig te vinden is op internet, YouTube en bij de Apple site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@gupfishy toen je je topic opende kreeg je een template, met de vraag wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Door dit te beantwoorden kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met antwoorden welke je zelf al had gevonden. Als je simpelweg de handleiding openslaat, staat daar precies beschreven hoe je gegevens kunt overzetten van een oude naar een nieuwe iPhone.

Aangezien deze informatie makkelijk te vinden is, gaat dit topic op slot. Mocht je er niet uitkomen dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je hebt gezocht, gevonden en geprobeerd, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.