gratis chatBox

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik zoek een gratis chatserver waar je ook meerdere chatboxen in kan zetten. Liefst geschreven in Java en anders moet het onder win2k kunnen draaien. Bij voorbaat dank.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 20:50
ik heb een chat server met java applets die je op je website kan gebruiken je mag er volledig graties gebruik van maken als je wilt :)

contact me op mijn mail of icq :)

• Alarmnummer
Op dinsdag 11 september 2001 12:44 schreef Weps het volgende:
ik heb een chat server met java applets die je op je website kan gebruiken je mag er volledig graties gebruik van maken als je wilt :)

contact me op mijn mail of icq :)
Wij hebben zelf een server dus die heb ik niet nodig. Ik heb ook liever dat ik niet afhankelijk ben van een ander, maar in ieder geval bedankt. (Het gaat voor een groot project) Ik heb nog even rondgekeken net en het lijkt me ook het meest handig om een IRC server zelf te installeren en dan met een java applet (of applicatie) te chatten. Weet je misschien nog een gratis goeie IRC server die draaid onder win nt of 2k?

• MediaZoo
[laten we dit maar niet doen dan he?]

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op dinsdag 11 september 2001 13:13 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Wij hebben zelf een server dus die heb ik niet nodig. Ik heb ook liever dat ik niet afhankelijk ben van een ander, maar in ieder geval bedankt. Ik heb nog even rondgekeken net en het lijkt me ook het meest handig om een IRC server zelf te installeren en dan met een java applet (of applicatie) te chatten. Weet je misschien nog een gratis goeie IRC server die draaid onder win nt of 2k?
unreal for windows die is wel goed
zoek eens op www.google.com naar wircd server

heb zelf een een irc server op een linux bakje
en dan draait lekker 8-)

• Alarmnummer
IS er geen gratis IRC server programma? Een server hebben we zelf wel en daar kan ie mooi op draaien.

• Alarmnummer
[hier dus ook niet]
Het is voor de Rijks Universiteit Groningen en ik denk niet dat ze zo blij zijn als ik een gekraakte versie draai :)

• MediaZoo
pfffffffffff unreal is gratis..

alleen de sevices die moet je appart instaleren en die weigeren nog wel eens had ik al door :(

• Alarmnummer
Ik ben wel op zoek naar iets dat makkelijk te beheren en te installeren is, want uiteindelijk hoef ik hiet niet te onderhouden. En die site van wircd ziet er niet echt gebruikers vriendelijk uit. Bedankt voor jullie snelle reacties trouwens.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
voor windows heb je maar een paar gratis wircd servers
unreal is er 1tje en winircd
meer weet ik er niet

volgens mij staan ze ook op de ftp van dalnet

• MediaZoo
makkelijk is betalen

moeilijk is gratis :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 13:19 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Het is voor de Rijks Universiteit Groningen en ik denk niet dat ze zo blij zijn als ik een gekraakte versie draai :)
en die kunnen niet betalen om een chatbox te laten maken?

• Alarmnummer
Op dinsdag 11 september 2001 14:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

en die kunnen niet betalen om een chatbox te laten maken?
Ik kan zelf wel een chatbox in elkaar zetten, maar ik ben op dit moment met veel interessantere dingen bezig. En voorlopig zitten we even krap bij kas. Aan het einde van het jaar moeten we een rudimentair systeem laten zien met een stemservice, een chatbox en een expertsysteem (waar ik dus mee bezig ben). En dan komt er weer geld binnen.
Pagina: 1