Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vrouw is zowaar aan het PC gamen geslagen. En dat juich ik van harte toe, maar ze neemt wel erg veel mijn PC in beslag. Ze speelt Phasmaphobia, Sea of Thieves, en Stardew valley. Maar ze wil later ook zwaardere games gaan spelen zoals Cyberpunk/Assasins Creed. Ze krijgt mijn 2k scherm (1080p kan ze al niet meer hebben
).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op en nabij 900/950 euro. Ik zal zelf de PC in elkaar zetten. Ze heeft al: beeldscherm, bluetooth headset, muis, toetsenbord, windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een externe wifi adapter die ik kan inbouwen via PCI, dus er is geen moederbord met wifi ondersteuning nodig, maar bluetooth daarentegen is een must.
PC case komt onder het bureau te staan: RGB hoeft allemaal niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game PC waarmee mijn vrouw aardig wat jaren mee vooruit kan, zonder al te veel onderhoud. Ik vermoed dat de 1TB meer dan zat voor haar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet erg, geluidsniveau niet te extreem
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil vooral weten of er onderdelen in mijn selectie overkill zijn of niet goed op elkaar aansluiten. Is het een beetje ok wat ik gekozen heb of zitten er dikke missers in?
Ik weet dat er bijvoorbeeld veel goedkopere cases zijn, maar ik heb goede ervaring met de airflow van de gekozen case.
Mijn vrouw is zowaar aan het PC gamen geslagen. En dat juich ik van harte toe, maar ze neemt wel erg veel mijn PC in beslag. Ze speelt Phasmaphobia, Sea of Thieves, en Stardew valley. Maar ze wil later ook zwaardere games gaan spelen zoals Cyberpunk/Assasins Creed. Ze krijgt mijn 2k scherm (1080p kan ze al niet meer hebben
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op en nabij 900/950 euro. Ik zal zelf de PC in elkaar zetten. Ze heeft al: beeldscherm, bluetooth headset, muis, toetsenbord, windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een externe wifi adapter die ik kan inbouwen via PCI, dus er is geen moederbord met wifi ondersteuning nodig, maar bluetooth daarentegen is een must.
PC case komt onder het bureau te staan: RGB hoeft allemaal niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game PC waarmee mijn vrouw aardig wat jaren mee vooruit kan, zonder al te veel onderhoud. Ik vermoed dat de 1TB meer dan zat voor haar is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet erg, geluidsniveau niet te extreem
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil vooral weten of er onderdelen in mijn selectie overkill zijn of niet goed op elkaar aansluiten. Is het een beetje ok wat ik gekozen heb of zitten er dikke missers in?
Ik weet dat er bijvoorbeeld veel goedkopere cases zijn, maar ik heb goede ervaring met de airflow van de gekozen case.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X3D Tray | € 191,66 | € 191,66 |
1 | Moederborden | ASUS Prime B550M-A WiFi II | € 102,96 | € 102,96 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G | € 304,94 | € 304,94 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 90,99 | € 90,99 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 945,63 |