Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Dit is hoe wij het hebben, is een snelle foto.
Aan binnenkant handvat, aan buitenkant soort inwendig handvat. Werkt super. (Heb bij buitengaan 1 binnendeur dicht geschoven voor foto).
[ Voor 3% gewijzigd door 99ruud99 op 31-07-2024 19:47 ]
Mooie oplossing!99ruud99 schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:47:
***members only***
Dit is hoe wij het hebben, is een snelle foto.
Aan binnenkant handvat, aan buitenkant soort inwendig handvat. Werkt super. (Heb bij buitengaan 1 binnendeur dicht geschoven voor foto).
Heb je die aan de buitenkant later erop gezet of zaten die al in de deur?
Dit is zo opgeleverd, dus dit zat er al in. Maar je kan altijd kijken wat er mogelijk is met jouw deur.
Kan je de hor aan de binnenkant plaatsen, zeg maar in het verlengde van de schuifdeur, tegen de schuifdeur aan?
Dan krijg je de situatie dat als je de schuifdeur open doet (en het maakt dan ook niet uit hoe ver) je de hor er tegen aan kan schuiven.
Ik doe zoiets vergelijkbaar met mijn openslaande deuren. Als ik maar 1 deur opens sla, kan ik de hor van die deur tegen de andere deur aan schuiven. Doe ik de 2e deur open dan heb ik daar een 2e hor zitten die (vanaf de andere kant) ik dan ook kan schuiven, die sluit dan weer tegen die andere hor aan.
Nou is die 2e hor en deur bij jouw niet van toepassing, maar die 1e kan denk ik wel werken tegen je schuifdeur, als je de hor aan de binnenzijde op een goede plek kwijt kan.
Dan krijg je de situatie dat als je de schuifdeur open doet (en het maakt dan ook niet uit hoe ver) je de hor er tegen aan kan schuiven.
Ik doe zoiets vergelijkbaar met mijn openslaande deuren. Als ik maar 1 deur opens sla, kan ik de hor van die deur tegen de andere deur aan schuiven. Doe ik de 2e deur open dan heb ik daar een 2e hor zitten die (vanaf de andere kant) ik dan ook kan schuiven, die sluit dan weer tegen die andere hor aan.
Nou is die 2e hor en deur bij jouw niet van toepassing, maar die 1e kan denk ik wel werken tegen je schuifdeur, als je de hor aan de binnenzijde op een goede plek kwijt kan.
Alles kan stuk.
De hendel steekt toch niet uit bij het witte deel? Daar kan de hor toch aan de buitenkant. Zo heb ik het ook. Kan morgen wel een foto maken.
Ohja natuurlijk wat stom! Hahaxminator schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 01:37:
De hendel steekt toch niet uit bij het witte deel? Daar kan de hor toch aan de buitenkant. Zo heb ik het ook. Kan morgen wel een foto maken.
Hoe bevestigen ze dit dan op kunstof plakken ze dat vast?
Bij mij hebben ze het vastgeboord aan mijn kozijn. Je kan ook ervoor kiezen met dubbelzijdig plakband (maar dat is niet zo sterk), of kitten.KRC schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 08:21:
[...]
Ohja natuurlijk wat stom! Haha
Hoe bevestigen ze dit dan op kunstof plakken ze dat vast?
Vastboren is bij ons geen optie helaas. Even kijken naar mogelijkheidenxminator schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 12:00:
[...]
Bij mij hebben ze het vastgeboord aan mijn kozijn. Je kan ook ervoor kiezen met dubbelzijdig plakband (maar dat is niet zo sterk), of kitten.
Pagina: 1