Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Verwijderd
Het lijkt me dat het gewoon kan, XP is gebaseerd op Windows 2000, dus het zou moeten lukken.
Verwijderd
WINDOWS XP IS ZALIG voor dual screen (mijn korte samenvatting dus)
als is software gestuurd, ook als een kaart primary of secundary is, geen gepruts meer in de BIOS en alles word standaard bij de installatie ingesteld voor dual screen, het is de max
als is software gestuurd, ook als een kaart primary of secundary is, geen gepruts meer in de BIOS en alles word standaard bij de installatie ingesteld voor dual screen, het is de max
Met me is het ook heel makkelijk hoor
Ps ik had de 2505 Rc1 en bij die werden bijde videokaarten meteen geinstallerd en geaccepteerd werkt best lekker.
Jammer alleen als ik 1152 bij 768 draaide met 75 Herts dan kreeg ik overal verkeerde pixels
Onder Xp is het veel makkelijker om 2 beeldschermen te koppelen dan in de vorige windows versies. good luck
Gten Michael
Ps ik had de 2505 Rc1 en bij die werden bijde videokaarten meteen geinstallerd en geaccepteerd werkt best lekker.
Jammer alleen als ik 1152 bij 768 draaide met 75 Herts dan kreeg ik overal verkeerde pixels
Onder Xp is het veel makkelijker om 2 beeldschermen te koppelen dan in de vorige windows versies. good luck
Gten Michael
Werkt perfect in XP, ik gebruik een NVIDIA TNT2 AGP en een MATROX Mystique videokaart.(Heb ook nog een Matrox Millenium liggen maar mn 3e monitor is kapot
)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"