Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:40
Ik ben zelf niet helemaal thuis in de wereld van fotobewerking - Ik ben nu wat aan het spelen met CaptureOne en bij het volgen van tutorials krijg ik wel het een en ander voor elkaar.

Ik loop alleen tegen 1 probleem aan en wellicht is CaptureOne niet de juiste tool maar dacht check het toch even hier, gezien Google en ChatGPT mij niet de gewenste resultaten geven (of ik zoek niet met de juiste woorden).

Ik heb een serie van foto's gemaakt met daar tussen elke keer enkele milliseconden. Nu springt er 1 foto uit waar iedereen goed op staat op 1 iemand na, deze persoon kijkt op een andere foto wel goed en op beide foto's is de positie van het hoofd hetzelfde - ik zou graag een face swap willen uitvoeren maar krijg dit niet voor elkaar in Capture One.

Iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is en hoe dit dan te bereiken is?

Alternatieve toolings gebruiken is niet ideaal omdat ik dit nu eenmalig wil doen, dus wil er liever geen licentie voor aanschaffen - met paint zou het kunnen maar dan gaat de kwaliteit van de foto wel redelijk hard achteruit.

Alvast bedankt

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 22:07

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Pixlr al geprobeerd? Of andere gratis browser toepassingen?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Lasso tool, uitknippen, in de andere afbeelding plakken en dan de randjes bijwerken met de clone stamp oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:40
Thijsmans schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 19:59:
Pixlr al geprobeerd? Of andere gratis browser toepassingen?
Thanks - met Pixlr is het uiteindelijk gelukt! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"