Op mijn kantoor (gedeeld met andere bedrijven) hebben we 1 netwerk. Werkte altijd perfect tot een paar weken geleden. Mijn internetsnelheid ging naar zo'n 1 a 2 mb, op een goede dag 5. Op mijn twee laptops en telefoon is de snelheid gewoon prima (60 plus).
Met behulp van het internet vanalles geprobeerd: driver updates, nieuwe verbinding maken, terug naar begininstellingen, extra viruscanner, nieuwe wifi adapter. Helpt allemaal niks.
Nu zag ik vandaag dat Edge (de browser die ik nooit gebruik) veel gegevens verbruikt:
:strip_exif()/f/image/KbrplCFdXeDUDFk78NMlGbNY.jpg?f=fotoalbum_large)
Edge verwijderd. Geen resultaat.
Via mijn laptop een hotspot aangemaakt (dus met hetzelfde wifi netwerk waar op mijn PC 1 a 2 mb uit komt) naar mijn PC. 70 MB.
Nu dit alles geprobeerd te hebben weet ik niet meer waar het aan zou kunnen liggen.
Als iemand een suggestie of oplossing heeft: Heel graag!!!
Met behulp van het internet vanalles geprobeerd: driver updates, nieuwe verbinding maken, terug naar begininstellingen, extra viruscanner, nieuwe wifi adapter. Helpt allemaal niks.
Nu zag ik vandaag dat Edge (de browser die ik nooit gebruik) veel gegevens verbruikt:
:strip_exif()/f/image/KbrplCFdXeDUDFk78NMlGbNY.jpg?f=fotoalbum_large)
Edge verwijderd. Geen resultaat.
Via mijn laptop een hotspot aangemaakt (dus met hetzelfde wifi netwerk waar op mijn PC 1 a 2 mb uit komt) naar mijn PC. 70 MB.
Nu dit alles geprobeerd te hebben weet ik niet meer waar het aan zou kunnen liggen.
Als iemand een suggestie of oplossing heeft: Heel graag!!!