Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Vraag
Alle reacties
Als jij niet degene bent die jouw work-account beheert, dan denk ik dat je bij die persoon of afdeling moet zijn...
Overigens, de reden dat dat soort account blokkeren wil nog wel eens liggen in een mail-app die met oude credentials blijft aanloggen. Dat leidt heel snel tot een geblokkeerdf account
Overigens, de reden dat dat soort account blokkeren wil nog wel eens liggen in een mail-app die met oude credentials blijft aanloggen. Dat leidt heel snel tot een geblokkeerdf account
[ Voor 45% gewijzigd door Dido op 31-07-2024 12:36 ]
Yup. Bel je IT afdeling. Je account is uitgezet. De reden waarvoor laat zich raden, dat kan iemand zijn die te vaak een fout wachtwoord/geen MFA heeft ingevoerd, of het kan zijn dat je bijvoorbeeld een opleiding doet en de rekening bent vergeten te betalen.
HanslH schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:32:
Sign in op Office 365 Power Platform forums onmogelijk met work account
Ik krijg
"The user account is currently locked. Please try again later."
Sinds een dag, daarvoor geen probleem.
Iemand een idee wat er zou kunnen schelen?
Misschien ben ik heel bot, maar het probleem staat letterlijk in het engels.HanslH schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:32:
Sign in op Office 365 Power Platform forums onmogelijk met work account
Ik krijg
"The user account is currently locked. Please try again later."
Sinds een dag, daarvoor geen probleem.
Iemand een idee wat er zou kunnen schelen?
Je account is locked/uitgeschakeld......waarom? Geen idee, dat kan de beheerder uitzoeken.
Maar zorg ervoor dat je account goed beveiligd is met een sterk wachtwoord EN MFA!
Verder zoals @Dido al meld, komt het nog wel eens voor dat oude mail programma's oude logingegevens onthouden.
Maar je eerste start zal zijn de IT beheerder te benaderen van je account.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!