De titel is wellicht een beetje kritisch maar wellicht heeft iemand hier de goede tip.
In huis hebben wij een klein raam dat een stukje open kan, dit is denk 80x20cm ofzo waarbij een 3 puntsluiting in een kunstof “iets” , dit noem je denk ik geen kozijn ? Dit zit op het raam geschroefd.
Het eea klemde een beetje en we een paar keer iets te hard getrokken vrees ik waardoor uiteindelijk het kunstof huis wat op het raam zit gebroken is.
Zoals ik zie kan ik het van het raam
Schroeven en vervangen maar dan
1. Wat heb ik nodig, hoe heet het en waar te krijgen
2. Tips om klemmen te voorkomen ?
Op de strip staat niet en in het raam en sluiting staat buva maar als ik dat Google kom ik vooral bij sloten uit .:strip_exif()/f/image/gIyGAhkySbrJjKg7zbkxcZZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vUvUzJDwNyzOiI939aj9KZgl.jpg?f=fotoalbum_large)
In huis hebben wij een klein raam dat een stukje open kan, dit is denk 80x20cm ofzo waarbij een 3 puntsluiting in een kunstof “iets” , dit noem je denk ik geen kozijn ? Dit zit op het raam geschroefd.
Het eea klemde een beetje en we een paar keer iets te hard getrokken vrees ik waardoor uiteindelijk het kunstof huis wat op het raam zit gebroken is.
Zoals ik zie kan ik het van het raam
Schroeven en vervangen maar dan
1. Wat heb ik nodig, hoe heet het en waar te krijgen
2. Tips om klemmen te voorkomen ?
Op de strip staat niet en in het raam en sluiting staat buva maar als ik dat Google kom ik vooral bij sloten uit .
:strip_exif()/f/image/gIyGAhkySbrJjKg7zbkxcZZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vUvUzJDwNyzOiI939aj9KZgl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q02YCtgxf1jSTKRf1kG5Xd7k.jpg?f=fotoalbum_large)