Toon posts:

Een tunneltje voor KAZAA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halloa ik be nu op school en daar staat het ftp gebeuren uit.
Nu weet ik dat er een tunneltje bestaad om dit te omzeilen.

Kan iemand mij helpen.
Want ik wil mp3z DOWNLOADEN 8-)

Oja misschien ook een tunnel voor audiogalaxy.
;)
Bij deze bedankt.

Mail me op paul_de_bont@hotmail.com

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
thuis mp3's downloaden en via een webserver die je thuis natuurlijk draait op poort 80 vanuit school oproepen en zo je mp3's downloaden deed ik namelijk ook en liep perfect :)

school was alleen minder blij hehehe

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Httport?

FF zoeken op download.cnet.com

of je dat daarmee kan omzeilen weet ik niet; het is in elk geval niet makkelijk.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 00:20

Neowam

[Booting...]

Op dinsdag 11 september 2001 12:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Httport?

FF zoeken op download.cnet.com

of je dat daarmee kan omzeilen weet ik niet; het is in elk geval niet makkelijk.
Of het proggie HTTPTunnel... ook ff in download kieken... werkt perfect... complete socks4 server boost het na... :P

Verwijderd

Als ze een proxy hebben draaien voor HTTP kan je het programma HTTPort gebruiken.
Maak je een Socks-server over die HTTP-proxy.

HTTPort -> HTTP-proxy -> internet

downloaden kan gewoon op www.download.com

( moet je overigens wel in KaZaA [options-firewall] je socks server instellen. Met als je IP gewoon localhost of 127.0.0.1 (loopback) ofzo. )

edit:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

move to SA dan maar?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

SA?? en waarom dat?? Het is een probleem over een netwerk, dat daar software bij komt maakt niet dat het naar SA moet. Het kan naar SA, maar imho staat het hier ook prima
rustig laten staan hoor

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 11 september 2001 12:42 schreef SICdude het volgende:
SA?? en waarom dat?? Het is een probleem over een netwerk, dat daar software bij komt maakt niet dat het naar SA moet. Het kan naar SA, maar imho staat het hier ook prima
rustig laten staan hoor
Als het over netwerk gaat, kun je het dus ook weer net zogoed naar NT verplaatsen :Z

maar mij best, laat maar lekker staan :)

Pagina: 1