Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:28
Hoe maak je een GPLK kabel dicht? Iemand heeft hier de hoofdverdeler verwijderd en de hars uit elkaar getrokken. Er lekt nu olie uit en als die kabel warm wordt door gebruik komt dit er waarschijnlijk nog meer uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYxmw9ETitMWE6c2OzwdUgq68Ho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FxE5puqYeJyN3Q1anPERHMJ.jpg?f=fotoalbum_large

Deze kabel is +-40 jaar oud. Hetgeen dat ik kan bedenken is een halyester kast met een externe kabelinvoer gebruiken. Zoveel mogelijk oude hars verwijderen, nieuwe krimpkous om de aders en nieuwe kabelschoenen. Dan de kabelinvoer volgieten met hars.

Kabel verder aanstrippen wordt lastig. Is maar +-50cm boven de grond.

Beste antwoord (via Ricko1 op 30-07-2024 15:10)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
Diegene die het zo achtergelaten heeft ( de persoon die de verdeler heeft verwijderd ) terug laten komen om zijn werk af te maken. Dit kan je zo toch niet achterlaten ? ? ? Ik kan mij niet voorstellen dat dit door een vakvolwassen monteur zo wordt achtergelaten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Diegene die het zo achtergelaten heeft ( de persoon die de verdeler heeft verwijderd ) terug laten komen om zijn werk af te maken. Dit kan je zo toch niet achterlaten ? ? ? Ik kan mij niet voorstellen dat dit door een vakvolwassen monteur zo wordt achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricko1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:28
Galaxis schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 13:37:
Goedkoopste aannemer. Polen die amper engels spreken. Enexis heeft vorige week al geweigerd om de nieuwe trafo aan te sluiten omdat er te weinig/verkeerd voorbereid was aan de trafo kant.

Ze regelen een monteur met wikkelmof ervaring. Ik moet alleen zorgen voor de materialen omdat ze dat zelf niet kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
Top, als jij het materiaal verzorgd kijk dan vooral goed of je de juiste schuimpjes erbij besteld zodat alles perfect afsluit .

Succes !