Toon posts:

firewall op school omzeilen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey weet iemand een site netzoals www.safeweb.com die ervoor zorgt dat je sites die geblockt worden door de firewall er dan wel doorkomen. ik heb dit namelijk nodig voor op school.

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
miju lijkt het dat school site's blokeerd op dingen die niet echt voor school zijn. tenminste was bij mij op school wel zo. Als het echt voor school is kan je beter naar de systeembeheerder van je school gaan probleem uitleggen en site laten zien enz dan haalt ie vast de blokade er wel af. tenzij hij ook ziet dat het niet echt met school te maken heeft zoals games en mail tja dan laat hij die er gewoon op staan :). Of je zou ook via een proxy buiten het netwerk van je school kunnen gaan.

dus suc6

Verwijderd

Topicstarter
hoe kom je dan aan die proxy server ????

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
thuis instaleren of van je provider nemen

maar ik neem dus aan dat het niet voor school is anders zou je wel de moeite nemen om naar systeem beheer te gaan. Die doen er vaak niet echt moeilijk over als je maar aan kan tonen dat het voor school is.

Verwijderd

Topicstarter
maar je moet toch eerst je proxie server van school gebruiken om het internet op te gaan zodat je bij die proxie server thuis kan komen ofniet??? hoe moet je dat instellen dan?