Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 18:21
Het lijkt stilaan tijd om mijn Xiaomi Red MI Note 7 te gaan vervangen. Heb hem al eens volledig gereset maar het ding blijft toch regelmatig hangen en haperen. Hij is intussen ook van maart 2019.

Wie kan mij een model aanraden dat voldoet aan volgende voorwaarden ?
Prijs : +-€300 a €400.
Scherm : min 90 Hertz
Formaat : liefst groter dan 6,5 inch
Ram : 8GB
Opslag 128/256
Een deftig updatebeleid .
Toestel dient niet om spelletjes te spelen.

Wat had ik zelf in gedachten :
XIAOMI POCO X6 ==>nadeel updatebeleid
SAMSUNG GALAXY A55==>niet echt een Samsung liefhebber, hebben er hier 3 gehad en binnen de 3 jaar defect.
Oneplus lijkt me wel aardig==>De OnePlus Nord 4 krijgt namelijk vier grote Android-updates en zes jaar aan beveiligingsupdates.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
De uitdaging met de goedkopere toestellen en lange levensduur is het materiaal waarvan ze gemaakt worden om kosten te besparen, dus wil je er langer mee doen kan een stevige hoes en screenprotector enorm helpen.

In plaats van de Poco X6, zou ik naar de F6 kijken, die heeft de snellere processor:
uitvoering: Poco F6, 12GB ram, 512GB opslag Zwart

Wat de OP Nord 4 betreft, is een solide toestel. Iets boven je budget, maar daarom wel de update garantie, en gezien je lang doet met je telefoons is dat de meerprijs wel waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Poco zit met een slecht updatebeleid, vandaar mijn voorkeur voor de Oneplus.
During our review of the POCO F5 Pro, the company committed to two years of upgrades and three years of patches
Nord 4 is verkrijgbaar voor €429 zie ik net, het zal dan die gaan worden.

[ Voor 16% gewijzigd door karine1 op 30-07-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Ik heb hier nog een 65W lader liggen, kan deze zonder problemen gebruikt worden voor de Nord 4 die standaard een 100W gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:21
karine1 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:07:
Ik heb hier nog een 65W lader liggen, kan deze zonder problemen gebruikt worden voor de Nord 4 die standaard een 100W gebruikt ?
Ja, zal de Nord 4 wel opladen, maar zal niet snelladen, OnePlus/Oppo/Realme, telefoonmerken in dezelfde groep, hebben hun eigen afwijkende snellaad standaard, SuperVooc. Dus je zult aparte laders moeten aanschaffen voor de hoogste oplaadsnelheid.

https://www.oneplus.com/nl/store/power-cables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-08 21:51
karine1 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:07:
Je kan deze 120W oplader van Realme kopen. Ondersteunt SuperVOOC en 100W. Komt alleen wel zonder kabel: https://www.amazon.nl/rea...+superv%2Caps%2C72&sr=8-1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karine1
Jotyjo schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:44:
[...]

Je kan deze 120W oplader van Realme kopen. Ondersteunt SuperVOOC en 100W. Komt alleen wel zonder kabel: https://www.amazon.nl/rea...+superv%2Caps%2C72&sr=8-1
Bedankt voor de tip.
Kabel geven ze bij oneplus wel mee.
Opladers blijkbaar niet meer vanwege Europese maatregelen tegen verspilling, vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
karine1 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:37:
Poco zit met een slecht updatebeleid, vandaar mijn voorkeur voor de Oneplus.
During our review of the POCO F5 Pro, the company committed to two years of upgrades and three years of patches
Nord 4 is verkrijgbaar voor €429 zie ik net, het zal dan die gaan worden.
De huidige generatie Poco en Redmi Note toestellen krijgen 4 jaar beveiligiingsupdates.
De Poco X6 is trouwens dezelfde telefoon als de Redmi Note 13 Pro 5G. Alleen heeft de Redmi een betere camera(ook beter dan de Nord 4 qua fotografie en filmen). De Poco F6 is meer voor gamers/zware app gebruikers.
Pagina: 1