Hier zijn de specificaties van de PC. (Fysiek gekocht bij een pc winkel).
CPU: Intel Core i9 14900KF
CPU Cooler: Lian Li Galahad II AIO 360mm
Moederbord: ASUS ROG Strix B760-A
Geheugen: 2x 16gb Corsair Vengeance DDR5-6000 (Zonder XMP)
Storage: 2x 1tb Samsung 980 Pro
GPU: Gigabyte AERO 4080 SUPER OC
Case: Lian Li Evo XL
Sinds dat ik dit programma heb geinstalleerd alleen maar ellende.
CPU loopt nu 50-55c idle in plaats van 35-40c dat mijn CPU had voor ik het programma had geinstalleerd.
Spellen lopen nu boven 90c na 5 minuten spelen en ik zie de wattage omhoog lopen tijdens het gamen.
Ik ben in de SignalRGB Discord geweest om te na te vragen en die zeggen dat het programma misschien iets aan mijn fan curve heeft aangepast fan curve aangepast en het ellende is er nog zelfs met fans op 100%.
Alle ventilators draaien weet het niet zeker bij mijn radiator pomp maar ik kan hem wel horen beide kanten van de tubes en alles er om heen is warm.
Misschien dat jullie nog iets weten.
CPU: Intel Core i9 14900KF
CPU Cooler: Lian Li Galahad II AIO 360mm
Moederbord: ASUS ROG Strix B760-A
Geheugen: 2x 16gb Corsair Vengeance DDR5-6000 (Zonder XMP)
Storage: 2x 1tb Samsung 980 Pro
GPU: Gigabyte AERO 4080 SUPER OC
Case: Lian Li Evo XL
Sinds dat ik dit programma heb geinstalleerd alleen maar ellende.
CPU loopt nu 50-55c idle in plaats van 35-40c dat mijn CPU had voor ik het programma had geinstalleerd.
Spellen lopen nu boven 90c na 5 minuten spelen en ik zie de wattage omhoog lopen tijdens het gamen.
Ik ben in de SignalRGB Discord geweest om te na te vragen en die zeggen dat het programma misschien iets aan mijn fan curve heeft aangepast fan curve aangepast en het ellende is er nog zelfs met fans op 100%.
Alle ventilators draaien weet het niet zeker bij mijn radiator pomp maar ik kan hem wel horen beide kanten van de tubes en alles er om heen is warm.
Misschien dat jullie nog iets weten.