Ik heb iemand toegevoegd met nummer op WhatsApp, maar ik zie geen optie om diegene toe te voegen aan mijn contactpersonen, zodat ik een naam aan het nummer kan geven. Ik heb het ook andersom geprobeerd, dus handmatig een contactpersoon maken in de contactenapp, maar dat werkt ook niet. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Vraag
Alle reacties
Heb je whatsapp überhaupt toegang gegeven tot je contactpersonen? Kijk in instellingen-> Whatsapp en kijk of "contacten" aan staat.
[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 29-07-2024 18:38 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ja, dat schuifje staat aan in de instellingen. Opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen.
Wel handig om zoiets volgende keer meteen in je topicstart te zetten. Die vragen die er staan wanneer je een nieuw (vraag)topic opent staan er niet voor niets 
Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 29-07-2024 18:40 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ik kreeg die vragen niet te zien, anders had ik ze wel beantwoord.
Maar goed, om nog even de rest te beantwoorden: iPhone 15 met iOS 17.5 (nieuwste versie). Net een week oud, dus nog een heel nieuwe telefoon (geen herstelde back-up, want hiervoor had ik geen iPhone, en ook niets hersteld vanaf Android).
Maar goed, om nog even de rest te beantwoorden: iPhone 15 met iOS 17.5 (nieuwste versie). Net een week oud, dus nog een heel nieuwe telefoon (geen herstelde back-up, want hiervoor had ik geen iPhone, en ook niets hersteld vanaf Android).
[ Voor 8% gewijzigd door TheVivaldi op 29-07-2024 18:41 ]
Omdat je "discussie" gekozen hadTheVivaldi schreef op maandag 29 juli 2024 @ 18:40:
Ik kreeg die vragen niet te zien, anders had ik ze wel ingevuld.
Over mij
Uiteindelijk via een enorme omweg op een ander apparaat gelukt. Echt, waarom maken ze dit zo moeilijk? Contactpersonen koppelen bestaat al tientallen jaren.
Het zou niet volgens een omweg nodig zijn, het werkt bij de meeste mensen prima zoals je verwacht. Welke omweg heb je nu gevolgd dan? Dat kan voor andere nog handig zijn natuurlijk...
Pagina: 1