Afgelopen weekend brak het scherm van mijn verder prima en compleet werkende iPhone 8 plus. Ik las de Digitaal Gids juli/aug 2024 van de Consumentenbond over reparaties smartphones, en koos Media Markt uit als meest betrouwbare en betaalbare. Echter: op bezoek bij Smart Bar van MediaMarkt Utrecht kreeg ik te horen: schermen van de iPhone 8 plus doen wij niet meer (u kunt wel terecht in Arnhem
).
Daarna naar Blue Phone (op Vredenburg). Daar werd scherm keurig vervangen (€75) en/maar daarna deed thuisknop en dus ook Touch ID niks meer
. Verontschuldigingen en uitleg en aanbod gekregen om op zoek te gaan naar nieuwe thuisknop. Ze hebben een thuisknop-appje erop gezet om de thuisknop te vervangen. Heel vervelend en omslachtig!
Weet iemand
a) komt dit vaker voor, of komt het door ondeskundige reparatie? Ik ben nu voor € 75 van de regen in de drup geraakt, en ga nog meer kosten krijgen als ik besluit om zo'n nieuwe thuisknop te laten plaatsen.
b) als ik besluit om een nieuwe thuisknop te laten plaatsen kan ik dan ook Touch ID weer gebruiken?
Alvast bedankt!
Daarna naar Blue Phone (op Vredenburg). Daar werd scherm keurig vervangen (€75) en/maar daarna deed thuisknop en dus ook Touch ID niks meer
Weet iemand
a) komt dit vaker voor, of komt het door ondeskundige reparatie? Ik ben nu voor € 75 van de regen in de drup geraakt, en ga nog meer kosten krijgen als ik besluit om zo'n nieuwe thuisknop te laten plaatsen.
b) als ik besluit om een nieuwe thuisknop te laten plaatsen kan ik dan ook Touch ID weer gebruiken?
Alvast bedankt!