Hoe vind ik de boekentips?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:09

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Beste redactie,

N.a.v. een recent geluisterde podcast ben ik zoek naar één lijst met alle recente boekentips. Maar het zoeken daarnaar ervaar ik als bijzonder lastig.

Als ik vanuit de homepage zoek op "boekentips" krijg ik nieuwsberichten en podcasts. Als ik zoek op "boeken vakantie" kom ik uit op een .community met zomer gift guide waar geen boekentips in staan. Gelukkig staat in de Reacties daaronder wel een link naar de round-up van Arnoud en Thijs (review: Zeven techboeken voor de zomer - Van chips tot start-ups) máaar deze behandelt in meer details zeven boeken. Dit terwijl in de podcasts (en in reacties van luisteraars) al veel meer boekentips voorbij kwamen.

Wie kan mij helpen?

Én: is mijn verwachting onterecht dat hier één topic/bericht voor was, zoek ik gewoon niet goed, is het lastig vindbaar?

( @arnoudwokke )

Bvd!

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:18

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Die hebben we in de .geek in de recente podcast onder elkaar gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:09

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Allereerst dank voor de link! Waardevol :).

Maar dan de nieuwsgierigheid in mij... Hoe kom ik hier logischerwijs?

Via het menu bij Meer > Podcasts kom ik bij de Podcasts, maar niet bij de reacties. Op deze p gina gelukkig wel in de tekst opgenomen een link naar "hier" maar dan moet ik weten welke in welke podcast het vermeld is.

Of moet ik via Nieuws zoeken naar "boeken" en dan filteren op .Geeks als Artikeltype? En dan stuk voor stuk aanklikken in welke podcast het vermeld is?

[ Voor 4% gewijzigd door Eagle Creek op 29-07-2024 14:37 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:18

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik denk dat de beste manier om onze podcasts in de gaten houden is door te zoeken op de tag. Dan krijg je ze allemaal te zien, al moet je dan nog wel de individuele .geeks aanklikken.