Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal veel op 1080p 240hz gaan gamen, en ben daarnaast Machine Learning engineer en zal de computer o.a. voor toepassingen als Stable Diffusion gebruiken (cuda nodig). Ik kan deze zakelijk aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, muis, toetsenbord, speakers, monitors.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de GPU vanwege het werk wat ik doe écht een nvidia kaart nodig omdat alle gangbare AI/Machine Learning libraries gebouwd zijn voor cuda.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo min mogelijk RGB, simpel en elegant qua uiterlijk. Ik ga voor future proof, dus als iets een beetje overkill is dan is dat oké.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build in elkaar gedraaid, en wil graag even kijken of ik de juiste keuzes maak, alle input is welkom
Ik zal veel op 1080p 240hz gaan gamen, en ben daarnaast Machine Learning engineer en zal de computer o.a. voor toepassingen als Stable Diffusion gebruiken (cuda nodig). Ik kan deze zakelijk aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig, muis, toetsenbord, speakers, monitors.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de GPU vanwege het werk wat ik doe écht een nvidia kaart nodig omdat alle gangbare AI/Machine Learning libraries gebouwd zijn voor cuda.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo min mogelijk RGB, simpel en elegant qua uiterlijk. Ik ga voor future proof, dus als iets een beetje overkill is dan is dat oké.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build in elkaar gedraaid, en wil graag even kijken of ik de juiste keuzes maak, alle input is welkom
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 365,99 | € 365,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS X670 ELITE AX | € 228,31 | € 228,31 |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC Edition | € 1.110,76 | € 1.110,76 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 | € 77,67 | € 77,67 |
2 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-64 | € 196,99 | € 393,98 |
1 | Voedingen | Cooler Master GX III Gold 850W | € 132,95 | € 132,95 |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 239,- | € 239,- |
Totaal | € 2.637,66 |