AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Ja ik heb het gelzen, daar gaat de laatste goede downloadlocatie nu blijft fileplanet over en het is daar al zo heerlijk druk
jammer.
Niet op voorraad.
Sites sneuvelen links en rechts... Is erg erg jammer. Ik ken 3Dfiles nog toen ze nog geen 3DFiles.com waren maar.. erhm.. wat waren ze vroeger ook al weer. Ze hadden vroeger een andere naam..iemand een idee?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Damn, dat zuigt. Wanneer je iets over een nieuwe demo hoort is dat de eerste plaats waar je gaat kijken.
Maar ja, met 3 TB per dag is het op zich niet zo vreemd dat ze dat niet kunnen bijbenen. De FTP alleen al kost $30k per maand (auw)
'Oh, and don't forget to check back Friday night for the Wolfenstein Multiplayer demo....... :-)'
Ok, ze gaan wel in stijl
Maar ja, met 3 TB per dag is het op zich niet zo vreemd dat ze dat niet kunnen bijbenen. De FTP alleen al kost $30k per maand (auw)
'Oh, and don't forget to check back Friday night for the Wolfenstein Multiplayer demo....... :-)'
Ok, ze gaan wel in stijl
Is ergens toch wel logisch. Ik lees dat ze 3 TeraByte per dag er doorheen jagen 
Toch jammer (hoewel ik toch altijd naar FilePlanet ging
).
Toch jammer (hoewel ik toch altijd naar FilePlanet ging
Verwijderd
3dfxmania!!! Ik gebruik nog steeds www.3dfxmania.com als link! Dit was mijn absolute favoriete site voor downloads. Vanaf het moment dat ik een 3Dfx kaart kocht (ik had de zo ongeveer de allereerste in Nederland: op de dag dat de importeur hem binnenkreeg stond ik toevallig in de winkel: één van mijn beste en meest revolutionaire aankopen ooit, ook al ligt 'ie nu al weer een paar jaar in de prullenbak...) was dit DE site voor info en downloads. Het laatste jaar ben ik er eigenlijk niet heel vaak meer geweest. Toevallig vandaag nog wel: en toen zag ik ook dat bericht. Het heeft wel iets triests...Op dinsdag 11 september 2001 11:22 schreef tazzman het volgende:
Ze hadden vroeger een andere naam..iemand een idee?
wordt het niet eens tijd om je prullenbak te legen dan?Op dinsdag 11 september 2001 14:54 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
...ook al ligt 'ie nu al weer een paar jaar in de prullenbak...)
Pagina: 1