Wat is de beste broker voor grote transacties? ( €10.000+)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guy1
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 29-07-2024
Beste,

Op dit moment heb ik mijn crypto activa op bitvavo staan, maar betaal hier relatief veel aan kosten aangezien de kosten 0.25% per transactie zijn. Bij transacties van 10.000eu is dit dus al 25eu voor een transactie…

Ik vroeg me af of mensen hier wellicht andere brokers konden aanraden waarbij de transactie kosten, voornamelijk voor relatief grote bedragen (10.000+) minder zijn.
Alvast bedankt voor de reactie!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:10
Wise is zeker aan te raden. Al maak ik me persoonlijk op bedragen van 10.000 niet zo druk om €25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:32

knakworst

Get more sats!

Guy1 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 01:54:
Beste,

Op dit moment heb ik mijn crypto activa op bitvavo staan, maar betaal hier relatief veel aan kosten aangezien de kosten 0.25% per transactie zijn. Bij transacties van 10.000eu is dit dus al 25eu voor een transactie…

Ik vroeg me af of mensen hier wellicht andere brokers konden aanraden waarbij de transactie kosten, voornamelijk voor relatief grote bedragen (10.000+) minder zijn.
Alvast bedankt voor de reactie!
Verdiep je in de maker en taker fees. Maker fees zijn 0,15 procent.

Bij bybit betaal je 0,1 procent. En dan heb je vaak ook nog cryptoparen in de aanbieding, die zijn dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalculon
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-08-2024
Waarom zou je je druk maken om 0.1% als de koers vaak meer dan dat schommelt in een uur?

En wat knakworst zegt, let erop dat je maker bent, niet taker.

Afhankelijk van de aard van de transacties kan je ook kijken naar andere opties maar dan zal je iets meer moeten toelichten daarover voordat mensen kunnen meedenken over mogelijkheden om de kosten daarbij gustiger te houden.

Let er sowieso op dat het vaak ongunstig is het hele bedrag als 1 order te plaatsen (en natuurlijk al helemaal dit als markt order uit te voeren waardoor je onnodig slippage hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterschaafsma
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21-01 19:13
Ben je er bekend mee? Het gaat om Knip, voor er meer mogelijke slachtoffers zijn .

[ Voor 43% gewijzigd door tomtom901 op 18-01-2025 13:03 ]