Lucky Goldstar
Dan kun je net zo goed een TNT2 kopen, je mist alleen wat features, maar qua snelheid zal het niet veel schelen.
ja dat ding is slecht, maar jij merkt er niet veel van omdat je een flex systeem heb!Op dinsdag 11 september 2001 11:17 schreef DJkim het volgende:
Ik gebruik Geforce MX200 en hoor van iedereen dat deze kaart
zo slecht is...................!
Is het nou waar? Ik kan zonder probleem Max Payne op high res. spelen en andere spellen ook...! Behalve Counter Strike is bagger.. maar toch..
Je hebt de GForce, de MX is daar een geknepen uitvoering van, en de MX200 is daar weer een geknepen uitvoering van... Dus ja, dat ding is slecht. (tenminste, als je eisen stelt aan 3D performance)
Met 1,5Ghz is het gewoon zonde van je CPU, die staat steeds te wachten tot ie zijn data kwijt kan bij de grafische kaart joh.Op dinsdag 11 september 2001 11:24 schreef ExiRana het volgende:
Met 1,5GHz en dan wil zo`n kaartje best wel werken.Maar snel, nee.
Verwijderd
Geforce MX200 is gewoon zo slecht ja, ligt er ook wel aan wat je gewent bent. Maar de MX200 is eigenlijk de opvolger van de TNT-2 kaartjes en beschikt maar over 1.3gb/s geheugen bandbreedte.. terwijl je met een MX400 die maar 100 piek meer kost iets van 3.6Gb/s kan halen..
Dus ik zou er minimaal een MX400 inzetten als ik jou was.
Dus ik zou er minimaal een MX400 inzetten als ik jou was.
Pagina: 1