Toon posts:

slotje onterecht?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om dit topic:
[topic=225543/1/25]

Hij vraagt gewoon of iemand weet waar hij een boek kan krijgen: dan maak je er toch niet gelijk een boekenmarkt van.

Sorry maar als ik topic's lees over: wat is de beste 3d kaart, dan is het toch ook niet gelijk een hardware-markt.

In mijn ogen een onterecht slotje..
Er zijn genoeg andere topic's die nergens over gaan, en dan vind ik bovenstaand topic toch echt een stuk nuttiger...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 11 september 2001 11:16 schreef Reepie het volgende:
Sorry maar als ik topic's lees over: wat is de beste 3d kaart, dan is het toch ook niet gelijk een hardware-markt.

In mijn ogen een onterecht slotje..
Er zijn genoeg andere topic's die nergens over gaan, en dan vind ik bovenstaand topic toch echt een stuk nuttiger...
Je moet niet uit het oog verliezen dat er verschillende deel-fora zijn met een eigen moderator. Al die moderators modden anders.

Bovendien was de vraag of er al "boeken voor lightwave 7.0" zijn... Niet perse wat een goed boek voor lightwave is.

Ik heb overigens OzBoz op dit topic gewezen ;)

Verwijderd

eej,

ik zag het vanochtend ook en ik vond het ook een beetje onterecht, maarja, ik had maar zoiets van: let it go. Als ik mezelf hier al druk over ga maken...

nog een topic dat erg veel op dat van mij lijkt.

[topic=225656/1/25]

nu heb ik er toch nog aand8 aan besteed :)

edit:
dat ik op zoek ben naar een GOED boek is toch logisch :+

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Iedereen weet waat er boeken te vinden zijn op internet. Staan die boeken er niet bij dan kun je er vanuit gaan dat ze er nog niet zijn. Overigens heb ik u netjes op slot gegooid met de comments dat er bij Amazon.com wel een boek te krijgen is, voor $35,-. Kortom service alom.

Wil um wel moven naar SG als je daar vrolijker van wordt. Maar topics als waar vind ik boeken over Flash 5 etc gaan net zo hard op slot.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met Lightwave 7, maar meestal zit er bij veel programmatuur iets als een handleiding.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 11 september 2001 11:28 schreef Koeschaap het volgende:
nog een topic dat erg veel op dat van mij lijkt.

[topic=225656/1/25]

nu heb ik er toch nog aand8 aan besteed :)
Ik geloof niet dat drukwerk in de categorie software valt. Begrijp best dat dat topic ook over een boek gaat maar neem van mij aan dat een goed boek wat betreft drukwerk lastiger vinden is dan een boekje over een veelgebruikt softwarepakket. Mag je het overigens niet mee eens zijn hoor.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 11:56 schreef OzBoz het volgende:
Iedereen weet waat er boeken te vinden zijn op internet. Staan die boeken er niet bij dan kun je er vanuit gaan dat ze er nog niet zijn. Overigens heb ik u netjes op slot gegooid met de comments dat er bij Amazon.com wel een boek te krijgen is, voor $35,-. Kortom service alom.

Wil um wel moven naar SG als je daar vrolijker van wordt. Maar topics als waar vind ik boeken over Flash 5 etc gaan net zo hard op slot.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met Lightwave 7, maar meestal zit er bij veel programmatuur iets als een handleiding.
handleiding leer je niet echt iets van, boeken zijn handiger. Ik zie wel verschil tussen flash 5 en lightwave 7.0 :) flash 5 is minder nieuw en meer gebruikt. maar het zou goed kunnen dat er nog geen boeken zijn, en toch bedankt voor dat boek op amazon.com maar zo te zien is dat alleen creditcard en ik ben 17 dus die heb ik niet :( , dus u hoeft geen u te zeggen :9 . laat het maar zo. ga weer verder CNN kijken. :'(
Pagina: 1